Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyebryn for dummies

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-13, 22:21   #12
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyebryn for dummies

Jeg har denne elektriske øyebrynstrimmeren fra Depend - den er god

Koster under hundrelappen, og varer lenge. De selger øyebrynskniver på samme siden jeg lenket til.

Ellers går det jo an å be frisøren om å korrigere brynene når du allikevel er der. Det bruker jeg å gjøre med jevne mellomrom slik at de blir like. Og så bruker jeg en øyebrynsblyant til å farge brynene med slik at de blir jevnere. Mine bryn er nemlig å lyse fra midten og ut at det ser ut som om jeg kun har halve bryn Trikset med å farge brynene med blyant er å tegne små, korte streker motsatt vei av hårretningen i brynet, og så gjøre fargen lysere desto lenger ut på brynet man kommer (ved å legge mindre trykk på blyanten). Det er få blyanter som er fine på meg. Den ideelle fargen er askeblond fra Clinique, men den har jeg ikke funnet på lenge så da går jeg for en myk lys brun. Absolutt viktig å ikke bruke for mørk farge i forhold til orginalfargen i alle fall.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.