|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Nei. Hvis ikke man teller melkebakterieinfiserte sugerør og surt treningstøy på 40 grader.
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg er forresten overtroisk på ETT område, og det er at dypt inni meg så er det en sterk tro på at det kan gå troll i ord. Så jeg må ALLTID banke i bordet om jeg skulle komme til å si noe sånt som at "jommen har vi vært heldige i høst - ingen har vært syke!!"
|
|
|
#44 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen "tvangstanker"?
Hvis det er tvangstanker, så har jeg det også. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen "tvangstanker"?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Har ikke alle mer eller mindre av dem da? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Opp og ned
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Åjada. Skylle ting jeg skal ha vann i tre ganger. Bilder må henge rett, duker og alt annet. Jeg er så ille at jeg kan sitte under et helt møte å bli opphengt i en duk som ligger skjevt. Har til og med ryddet et offentlig kontor engang mens jeg satt å ventet.
|
|
|
#48 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg teller alt, det må gå opp ellers må jeg fixe det slik at det går opp. Jeg teller med tungen på innsiden av tennene. Der har jeg skalaen også, slik at jeg kan spille med når jeg hører klavermusikk. Alfabetet også, det ligger på tennene. Jeg må stave en del navn, deretter telle bokstavene. Men jeg spiller ikke navnene til slutt, altså. Jeg er jo ikke helt sprø heller... |
|
|
|
|
|
#49 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Skulle inn å skrive at neida, det har jeg slettes ikke. Helt til jeg leste CD sitt innlegg. Jeg tråkker nemlig ikke på streker/sprekker. Ei heller på kumlokk.
|
|
|
|
#50 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?LIte, om jeg kjenner etter. - Men jeg blir glad inni meg om jeg våkner midt om natta og klokka viser 01:01. 01:23, 03:33, 05:55 osv (vel, ikke sistnevnte, for da ringer klokka om fem minutter....men.
|
|
|
#51 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Eg tel tekstinga når eg ser på tv. Det er avansert, for eg tel antal bokstavar i eit ord. Så må eg finne eit ord med like mange bokstavar i, for det må vere partal. Rekorden er å klare å finne åtte* to, altså seksten ord med like mange bokstavar i.
|
|
|
|
#53 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Denne tråden må være laget for at jeg skal føle at jeg er med i et fellesskap |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg glemmer ofte å lukke skapdører.
|
|
|
|
#55 |
|
awesom
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg har flust av merkelige yvangstanker, men jeg har blitt bedre med årene.
Jeg er og rotete og kanskje litt prokastinerende. Men jeg lurer rett og slett på om det er fordi jeg bruker så mye tid og energi på å systimatisere og sortere i hodet.
|
|
|
#56 |
|
awesom
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Outer meg selv som Dolmiobruker (eller strengtatt ikke da, siden jeg to ganger har kjøpt det i troen på at jeg skal lage noe enkelt, men ingen av gangene har brukt det fordi hjemmelaget er mye bedre), men her er kjøleskapet mitt for en tid tilbake siden. Jeg ble lettere stressetover at ketchup og sennepflaskene ikke var like store. Nå har jeg notert meg dette bak øret, så store ketchupflasker kommer ikke i hus flere ganger.
|
|
|
#58 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Tja, det eneste jeg kommer på er at jeg er veldig ivrig etter å flytte på ting. Er alltid på jakt etter det perfekte stedet å oppbevare ting på. Det kan være litt slitsomt for mine samboere ... Og noen ganger finner jeg slikt et lurt sted for en ting at jeg ikke husker hvor jeg har plassert den ...
|
![]() |
|
|