Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan velge valp?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-13, 18:12   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan velge valp?

Jeg må legge til at det jeg skrev ikke har noe med Pepper å gjøre, det var mer generelle tanker jeg har og jeg fikk disse assosiasjonene etter Matilda nevnte det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 20:56   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sneglo, hvordan ER livet med fem hunder? Kan du ikke skrive litt i en egen tråd, så slipper vi å ødelegge tråden. Jeg lurer på alt. Hvordan du bor, lufting og turer, ja, alt...

Gammel 12-12-13, 21:24   #3
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sneglo, hvordan ER livet med fem hunder? Kan du ikke skrive litt i en egen tråd, så slipper vi å ødelegge tråden. Jeg lurer på alt. Hvordan du bor, lufting og turer, ja, alt...

Ikke så ofte jeg har alle 5.
Xn og jeg sjonglerer litt kommer ann på løpetid, ferie, unger osv.
Men reiser en på ferie har den andre alle. Og det er ikke så mye stress som mange kanskje tror. Rett og slett fordi de er en godt innarbeidet flokk med sine rangordninger som fungerer som gull.

Man skal ALDRI undervurdere hundenes rangordning. Det er den som holder ro i flokken. Utrolig artig å se hvor kontroll Sasha har på de yngre når de alle er samlet. Hehe.

Gammel 15-12-13, 11:38   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er supert at folk legger ut det som ikke er solskinnshistorier også. Og dere har kommet med mye god info her!

Når Mathilde sier tre gåturer om dagen. Er det snakk om tre lange turer? Eller er det vanligst med en langtur og to lufteturer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 21:12   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt enig i at det er et stort ansvar å ha hund og at man må kunne tilby det som dette levende vesenet trenger hele levetiden. Det var ikke spesielt kommentarer her inne jeg tenkte på heller, mer summen når man er så dum å fortelle omverdenen at man vurderer valp.

Gammel 12-12-13, 21:16   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er helt enig i at det er et stort ansvar å ha hund og at man må kunne tilby det som dette levende vesenet trenger hele levetiden. Det var ikke spesielt kommentarer her inne jeg tenkte på heller, mer summen når man er så dum å fortelle omverdenen at man vurderer valp.

Jeg er enig i det også, altså. Det er jo kjempekoselig med hund, og jeg regner med at de fleste som skaffer seg det har tenkt gjennom det. Og jeg elsker at flere folk får seg hund!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.