Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Feiring av runde dager

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 08:24   #21
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feiring av runde dager

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Som alltid synes jeg det er viktig at man arrangerer noe som er "deg" eller "dere" - ikke hva andre ønsker og foretrekker. Og når man gjør noe som er genuint en selv, så blir det bra! Man omgir seg jo med mennesker man trives rundt og som kjenner en på slike fester/markeringer, så alle vil jo se at dette er akkurat slik som passer for deg og dere

Jeg synes det er hyggelig på slike sammenkomster, men nå som vi begge runder 40 snart så har jeg erkjent at jeg ikke får til å feire oss. Det er ikke forsvarlig helsemessig for min del, så det var godt da det slo meg at "jammen, dere trenger jo slettes ikke å feire dette" Så vi reiser bort Må nok markere med familien, men det blir low key.

Ja dette er det jeg også egentlig tror men da tipper jeg det blir nada. Altså absolutt ingenting, svigerforeldre som er reist vekk, min familie som gjerne vil komme og uvilje mot å ta fri. Jeg sliter som sagt med å synes at det er helt i orden. Både ovenfor barn, min familie som liker å feire og alle venner som liker å være sammen med oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.