Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må man ha i vesken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 17:46   #21
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må man ha i vesken?

Det kommer an på hvor jeg skal, men oftest klarer jeg meg utmerket med lommebok, mobil og nøkler. Og lypsyl/lipgloss

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 17:54   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som ideelt sett må være i min veske er lommebok, telefon, nøkler, briller, solbriller, høretelefoner, leppomade og hårstrikk. Hvor alle den andre skiten lurer seg inn er en stor gåte.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 18:42   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er av typen som stapper lommebok og mobil i lommene. Men de gangene jeg bruker veske, så har jeg gjerne med:

Lommebok, mobil, mobillader, leppepomade, tyggegummi, halspastiller, Kleenex og neglefil.

Gammel 10-12-13, 18:46   #24
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må ha mat i veska. Og håndkrem. Jeg blir pottesur om jeg er sulten, og greier ikke tenke på annet om jeg er tørr på hendene. Ja, jeg svarer for meg selv, ikke barnerelaterte ting.

Gammel 10-12-13, 18:47   #25
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, det jeg virkelig MÅ ha er håndkrem. Jeg skiftet veske i dag og hadde ikke. Fullstendig krise i dag! Heldigvis hadde en kollega.

Jeg har strikketøy, bok, håndkrem, leppomade, nøkler, mobil, tamponger, neglefil, lommebok, målebånd og halspastiller.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:19   #26
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Tja, det jeg virkelig MÅ ha er håndkrem. Jeg skiftet veske i dag og hadde ikke. Fullstendig krise i dag! Heldigvis hadde en kollega.

Jeg har strikketøy, bok, håndkrem, leppomade, nøkler, mobil, tamponger, neglefil, lommebok, målebånd og halspastiller.

Din veskes innhold er litt som min.....pluss dagens post, medisiner, brodder, matpakke, lue, hansker, og prøver på kattemat, hårstrikk.

Det jeg trenger er nøkler, ibux, lommebok, og migrene tabletter.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:24   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Kul

Med tanke på at jeg ryddet igbm utlandsreise i forrige uke, har jeg mye ræl i veska nå. Skylder på at jeg rydder ut sv kontoret.

En bok
Lommebok
Div. Tamponger (på lur pt)
Lommelader/ekstrabatteri
Skinnhansker
Handsfree set
Solbrillepose
Smertestillende
Papirlommetørklær
To tegninger av monstre
Invitasjon til Lucia
Invitasjon til barnebursdag
13 servietter
L'occitane håndkrem
6 prøvetuber med dagkrem
Lipgloss
USB stick
Nøkkelkort til ny og gammel jobb
Nøkkelsnor
Lokk til kameralinse
1 halstablett
1 forstørrelsesglass (kredittkort)
Antiseptiske wipes
1 perlerunding fra B. Hage
1 perlesnøkrystall
1 perletrekant
200DKK
1 bind
Visittkortbunke (mine og andres)
Penner
Mini eyeliner
Flere monstertegninger
1/2 daim
Brukne solbriller
Maskara med glitter

++++ mere ræl i bunnen som jeg ikke får sett på uten å tømme veska og det gidder jeg ikke nå som jeg er på tbanen ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:59   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ha lipgloss, linser, lommebok, øretelefoner, tyggis, busskort, mobiltelefon og ei penn.

Jeg har i tillegg som regel papirrot, tomt tyggispapir, løse drops, en tusj eller to… og innimellom en halvspist sjokolade - eller noe annet godteri

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:12   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobil
Pengebok
Nøkler
Lypsyl
Og skrutrekker

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:19   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I utgangspunktet kun tre ting: Lommebok, mobil og nøkler. I praksis supplerer jeg ofte med kleenex (stadig mer nødvendig), mrn jeg like å halliker mulig i veska og tar innholdet ut når jeg kommer hjem.

Snart må jeg vel begynne å drasse på lesebrillene (som også skal brukes til bilkjøring, data og tv), jeg får nemlig mitt aller første brillepar ganske snart. Jeg gruer meg. Tenk å måtte dra de med overalt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:19   #31
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Mobil
Lommebok
Nøkler
Øreplugger til telefonen
Lipgloss/lypsyl/tilsvarende
Handlevognmynt
Livostin-spray og Spersallerg-dråper, i pollensesongen
Kleenex
Solbriller i sommerhalvåret
Våtservietter
Gjerne ei bleie
Tamponger, når man ikke er gravid
Hundeposer, når man er gravid

Gammel 10-12-13, 21:21   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Med tanke på at jeg ryddet igbm utlandsreise i forrige uke, har jeg mye ræl i veska nå. Skylder på at jeg rydder ut sv kontoret.

En bok
Lommebok
Div. Tamponger (på lur pt)
Lommelader/ekstrabatteri
Skinnhansker
Handsfree set
Solbrillepose
Smertestillende
Papirlommetørklær
To tegninger av monstre
Invitasjon til Lucia
Invitasjon til barnebursdag
13 servietter
L'occitane håndkrem
6 prøvetuber med dagkrem
Lipgloss
USB stick
Nøkkelkort til ny og gammel jobb
Nøkkelsnor
Lokk til kameralinse
1 halstablett
1 forstørrelsesglass (kredittkort)
Antiseptiske wipes
1 perlerunding fra B. Hage
1 perlesnøkrystall
1 perletrekant
200DKK
1 bind
Visittkortbunke (mine og andres)
Penner
Mini eyeliner
Flere monstertegninger
1/2 daim
Brukne solbriller
Maskara med glitter

++++ mere ræl i bunnen som jeg ikke får sett på uten å tømme veska og det gidder jeg ikke nå som jeg er på tbanen ...

OMG. Jeg har vondt nok i skulderen som det er, hadde aldri greid å bære på alt dette!

Gammel 10-12-13, 21:22   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I utgangspunktet kun tre ting: Lommebok, mobil og nøkler. I praksis supplerer jeg ofte med kleenex (stadig mer nødvendig), mrn jeg like å halliker mulig i veska og tar innholdet ut når jeg kommer hjem.

Halliker, du ... :imponert:

Gammel 10-12-13, 21:26   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Halliker, du ... :imponert:

Telefonen min er syk i hodet. (Etter at den ble oppdatert til iOS 7.01.) I dag skulle jeg starte med "Du" i en melding til mannen min, men det kom ikke noe. Men jeg kan meddele at hvis man skriver "dududu" i en sms, så tror telefonen at du mener "syfilis".

Gammel 10-12-13, 21:28   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har for tiden ikke veske.

jeg har sekk. Sånn siden jeg drar på pc til og fra jobb, har jeg likegodt tatt en sekk. Og den inneholder... absurde mengder papirer (huskelapper til jeg kommer hjem, som aldri blir sett på) og en ikea-katalog... Smertestillende, halspastiller, nesespray (forkjøla, ja) og lader til mobilen. Matpakke, og pc'n.

Lommebok, mobil og nøkler i lommene.

Gammel 10-12-13, 23:25   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Telefonen min er syk i hodet. (Etter at den ble oppdatert til iOS 7.01.) I dag skulle jeg starte med "Du" i en melding til mannen min, men det kom ikke noe. Men jeg kan meddele at hvis man skriver "dududu" i en sms, så tror telefonen at du mener "syfilis".

Kanskje den tror at det er det man har, hvis man skriver dududu?

Gammel 10-12-13, 23:27   #37
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kanskje den tror at det er det man har, hvis man skriver dududu?

Mye mulig.

Gammel 10-12-13, 23:34   #38
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mobil, nøklar, kortholdar, lipgloss, handkrem, handsprit, kleenex, penn, migrenemedisin, bluetoothhøgtalar til iphonen (kjekt å ha!), notatblokk, ipad, sjokolade, ein eller annan type frisk pust-drops...

Gammel 10-12-13, 23:39   #39
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Tanntrådtannpirkere
Nøkkelknippe med diverse bonuskort, handlevognmynt og bitteliten lommekniv på
Kleenex
Diverse viktige papirer
Plaster
En tampong
Truseinnlegg, men ingen truse ...
Trekam
Foldbar børste med speil
Rimmel BB cream
Listerine
Garnier eye roll-on
Notisblokk med liten blyant
Notisblokk uten blyant
Bruksanvisning til en McDonald leke
Kulepenn
Lommebok
Pulsvanter
Egenheklet mobiletui
Diverse kvitteringer og kuponger

Vesken min er ikke så stor, men har tydeligvis plass til en del!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:40   #40
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Greit å ha noe å skylde på ja!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.