|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må man ha i vesken?Men dere, bytter dere ikke veske så ofte? Eller tømmer dere bare alt innholdet over i en annen veske? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva må man ha i vesken?Tja, jeg bruker som oftest sekk, men der finnes litt av hvert. Et absurd antall leppepomader, leppestifter (ingen favoritter, for de glemmes ikke), liten håndkrem, kanskje et bind? masse, masse kvitteringer, en eller annen artikkel jeg har ambisjoner om å lese, kanskje skriveblokk? Samt nøkler, lommebok, mobil og sminkepung med varierende innhold.
|
|
|
#43 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva må man ha i vesken?Si det. Min inneholder noe sånt:
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva må man ha i vesken?Egentlig MÅ jeg bare ha lommebok og mobil. (Og bilnøkler hvis jeg kjører.) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg har blitt veldig ordentlig etter at jeg begynte å skifte veske etter antrekk. Jeg har alltid lommebok, mobil, ørepropper eller headset, sminkepung med Div essensielt utstyr, nøkler, adgangskort til begge jobbene, husnøkler og bilnøkkel, et par rapporter jeg har tenkt å lese, Kindle, paracet og allergimedisiner, lommelykt, veskeknagg og reflekser. Før jeg begynte å bytte veske etter antrekk hadde jeg også et godt utvalg gamle kvitteringer, servietter, vslgkampbrosjyrer fra de siste to valgene, en ballong med reklame for den nye sportsbutikken i nabolaget på og to postkort jeg kjøpte og aldri sendte.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Hva må man ha i vesken?
Jeg bytter sjelden. Litt fordi jeg syns det holder å ha en veske om gangen som brukes noenlunde opp før jeg kjøper ny, men mest fordi jeg ikke har tid til å sulle rundt med veskebytter i det jeg skal ut av huset. Det er stort sett på morgenen og da må ting gå kjapp-kjapp-kjapp så vi ikke rekker at noen får breakdown eller begynner å kle av seg igjen eller finner ut at de skal ha en annen matboks eller noe.
|
|
|
#47 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg har flere vesker og varierer etter antrekk. Stor og liten svart, en grå, to forskjellige store brune, en beige, en stor sølv og en gul, pluss et par stoffvesker jeg bruker om sommeren. Skinnvesker varer i årevis og blir ikke brukt opp så lett. Det er ikke masse å bytte rundt, jeg flytter bare over lommebok og nøkler og legger telefonen oppi. Pluss eventuelt andre ting jeg skal ha med meg akkurat den dagen. Ofte ligger det penn og en lebestift eller to oppi de forskjellige veskene fra før. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg bruker sjelden veske, men putter mobil, lommebok og nøkler i lommene. Men jeg har alltid lommekniv i bukselomma (MacGyver), og den har i hvert fall saks så jeg kan klippe neglene.
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva må man ha i vesken?I den store vesken jeg bruker til og fra jobb har jeg
|
|
|
#50 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg burde ha neglefil/-klipper og håndkrem i vesken, men det har jeg ikke. Men jeg har det på jobb, da.
|
|
|
#51 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg har en pc-veske jeg bruker på skolen også, der er det selvfølgelig mye mer. Bøker og iPad og vannflaske og niste og skrivesaker og enda mer. Nå snakket jeg bare om vanlig skulderveske. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
kamerat
|
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg er altfor, ALTFOR distré til å kunne drive og skifte vesker. Det ender alltid med katastrofale forglemmelser. Ingen nøkler, ingen telefon.
|
|
|
#53 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva må man ha i vesken?Jeg løste skifteveskeproblemet ved å kjøpe en taske med smålommer. Den flyttes mellom vesker og sekker raskt og etter behov - og blir gjerne med rundt i huset. Den må ha |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Protonterapeut
|
Jeg klarer å rote det bort uten å bytte veske.
|
|
|
#56 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva må man ha i vesken?I bukselommene har jeg 3-5 kort, mobil og penger, dette må jeg ALLTID ha med - pluss briller på nesa. Det der i taska blir med når jeg bruker veske eller sekk i tillegg. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Halvspise sjokolader er en ukjent problemstilling her. Sjokolade spises til det er tomt
|
![]() |
|
|