Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke gardiner skal jeg ha?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 18:32   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke gardiner skal jeg ha?

Har ikke kjøpt enda, er fremdeles i tvil. Men det blir uansett før jul, og blir det myyye billigere med liftgardiner enn med gardinstang, rullegardiner og hvite lange gardiner, blir det nok det. Får se hva det koster.

Gammel 11-12-13, 18:44   #2
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har ikke kjøpt enda, er fremdeles i tvil. Men det blir uansett før jul, og blir det myyye billigere med liftgardiner enn med gardinstang, rullegardiner og hvite lange gardiner, blir det nok det. Får se hva det koster.

Sikkert tilbud noen steder også. Princess har 40 % på ferdigsydde gardinhøyder nå.

Jysk har de billigste og fineste plissegardinene. Noen jeg kjenner har de så brede at de går utenfor vinduskarmen, det er også veldig fint og enkelt.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 20:34   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Som regel er det mye billigere med gardinlengder. Og gardinstenger og sånt er billig på ikea.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.