Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 20:50   #441
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Samme for meg om du blir eller ikke, så lenge alle vet hvem som er penest av oss. (Meg).

Vanlig hilsen

Joika

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 20:53   #442
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Nå stortrivest jeg her inne. Ikke alle forum jeg har blitt godatt i. Jeg har blitt utestengt på ti andre forum pågrunn av mange usmakelig innlegg. Men her virker det som at folk liker meg . Jeg er glad for àt jeg endelig har funnet drømmeforumet mitt.

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 20:55   #443
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er vakker

Og der ble jeg også veldig ferdig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 20:57   #444
Storemor
Pauset

Standard

Sant at det er mye vondt å trist som skjer i denne verden?. Men så er det jo mye bra som skjer og da.

Gammel 11-12-13, 20:59   #445
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men vi liker deg ikke, altså, vi synes du er avstumpet, dillete, dum, dustete, dåraktig, dølsk, enfoldig, evneveik, fjantete, fjollete, fåmen, fårete ,fåvis, idiotisk og en ille teit ny forumbruker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 21:01   #446
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men vi liker deg ikke, altså, vi synes du er avstumpet, dillete, dum, dustete, dåraktig, dølsk, enfoldig, evneveik, fjantete, fjollete, fåmen, fårete ,fåvis, idiotisk og en ille teit ny forumbruker.

Jeg liker ikke deg heller, så det er helt greit. Jeg har iallfall ikke gjort deg noe. Rister bare på hodet når jeg leser det som du skriver til meg.

Gammel 11-12-13, 21:29   #447
Storemor
Pauset

Standard

Jeg er visst teit og fjollete og idotisk osv. Fikk nettopp høre det fra en bruker her inne nå.

Gammel 11-12-13, 21:32   #448
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Jeg er visst teit og fjollete og idotisk osv. Fikk nettopp høre det fra en bruker her inne nå.

Du er absolutt ikke idotisk!

Gammel 11-12-13, 21:47   #449
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvorfor er du her, egentlig? Dersom du vil trolle og skrive tull (dine ord), finnes det nok bedre arenaer der ute.

Gammel 11-12-13, 21:51   #450
Storemor
Pauset

Standard

Får dårlig samvittighet nå, fordi at jeg har ødelagt hele forumet. Jeg beklager til dere alle sammen. Jeg mente ikke å ødelegge for dere.

Gammel 11-12-13, 21:52   #451
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Rettskrivningen har kommet seg betraktelig, da. :ikke så ille at det ikke er godt for noe:

Gammel 11-12-13, 21:52   #452
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett verre.

Rar form for humor da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 21:55   #453
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Rettskrivningen har kommet seg betraktelig, da. :ikke så ille at det ikke er godt for noe:

Unnskyld for at jeg skrev at jeg ikke likte deg. Du er grei.

Gammel 11-12-13, 21:57   #454
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Gammel 11-12-13, 22:03   #455
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var intrikat!

Og takk for meg på denne galeien her, det ble bååååring etter hvert, gitt. Og ørlite grann disturbing.

Gammel 11-12-13, 22:15   #456
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kjære folk for eit styr.

Gammel 11-12-13, 22:16   #457
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt det snart er leggetid og jobb imorra.

Gammel 11-12-13, 22:17   #458
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kjære folk for eit styr.

Neida. Folk kjeder seg, hi skriver bedre og jeg er snill likevel. : oppsummerer:

Gammel 11-12-13, 22:18   #459
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Get a life (den var kanskje mest til meg, men også litt til storemoren)

Gammel 11-12-13, 22:18   #460
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det heile framstår berre som særs ustabilt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.