|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Disse Canada Goose-jakkene
Ikke så langt unna? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneMen isåfall kan man diskutere om ikke 90 % av Norges befolkning er uniformerte. Så lenge de aller fleste handler i de store kjedene i større eller mindre grad, vil det alltid være veldig mange som har det samme plagget som deg. Noen plagg blir ekstra populære rett og slett fordi de tiltaler mange. PJ og GC er i en annen liga, der er det ønsket om statusen som rår. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den linken skal jeg sende til snuppa! Da tenker jeg det blir slutt på maset om akkurat den jakka. Hun kjaser om at en ny jakke må ha ekte pels.
|
|
|
#24 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneDet er vel ikke bare pelsen som er uetisk med den jakka, men også napping av gås for dun. I hvertfall burde man sjekke dunjakkene ang dette.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneKnerten har en jakke som jeg kunne trodd var Canada goose. Merket er ganske likt. Og fasongen prikk lik. Jakka hans er kjøpt på Svinesund for 399.
|
|
|
|
#27 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er neimen ikke sikker på produksjonsmåten av min høyt elskede bergansjakke, det må jeg prøve å finne ut av. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
Jeg ser det på pelskragen, merket på armen og lengden på jakka. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Princess Skids and Scars
|
Det er utvilsomt ekstremt mange ekte på ungdommer rundt om. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg ser mer av GC, PJ og Svea på ungdommer rundt her enn jeg ser ungdommer uten. Det er ganske vilt! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ringskrømt
|
Her også. Derfor denne tråden. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneMin fjortis ønsker seg en jakke fra Vila og har høylydt fortalt at hun aldri(!) ville gått med en CG-jakke. Noe som passer fint, i og med at hun aldri hadde fått en jakke til den prisen uansett. "Greit nok" at gåsa og ulven er flådd-jeg vil helst slippe. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneDisse jakkene er heldigvis ikke et tema her i huset, all den tid jenta vår er totalt i mot alt av ekte pels.
|
|
|
#38 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneTil opplysning: CG eller PJS er ikke en jakke. Begge har mange ulike modeller laget av ulikt materiale og iallefall CG kan man få i mange farger (eplegrønn, gul, lilla, burgunder osv.osv). Prisen avhenger av modellen, men den vanligste CG (expedition) ligger vel nå rundt 7-8000(?).Begge jakkene er helt klart mainstream så det holder og har vært det i mange år og jeg tror nok mange fjortiser har originale ja. Men det er også et enormt marked for fake jakker og jeg ser mange rundt om som helt klart er kopier. Noen kopier er så gode at man ikke ser noen forskjell. Prisen for en kopi ligger rundt 1500,-.
|
|
|
#39 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disse Canada Goose-jakkeneJa, veldig mange som kjøper kopier på nett. Ikke lett å se forskjell på ekte/kopi. Så, det er nok ikke bare 7000-kroners jakker dere ser. |
|
|
|
![]() |
|
|