|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påNå skal dere få vite den virkelige sannheten. Vi er fire ungdommer her som har skrevet så mye vas her inne siden Tysdag. Planen var at vi skulle tulle med dere fra Tysdag til Fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påVi gikk fem på hva da egentlig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
Det er jo nesten litt rørende at dere tror det. Stakkar tullinger.
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påVisst dere søker på Babyverden, tittel: Da sier jeg farvel. Det er vi som har skrevet det innlegget der inne og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes dere heller bør spille dataspill, jeg. Jeg tenker det er mye mer givende for dere enn å skrive intetsigende pjatt på forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJeg synes du skal bruke litt mer tid på limpistolliming og litt mindre på å skrive kjedelige innlegg. What a wonderful world it would be.
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJaja, grammatikken er det i hvert fall ikke noe i veien med. Ånei, vent litt.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påEller for å sitere Jack Sparrow: You need to find yourself a girl, mate!
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Re: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDet er litt som når minsten gjemmer seg i skapet på badet, og jeg går inn og sier "Nei, og nei, hvor har det blitt av minsten? Han kan da ikke bare forsvinne i løse luften??? Nei, dette var rare greier! Jeg får ringe til naboen og høre om de har sett ham!", mens jeg later som jeg ikke hører fnisingen under vasken.
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Gudbedre, det var bra.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|