Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-13, 21:23   #1
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på

Nå skal dere få vite den virkelige sannheten. Vi er fire ungdommer her som har skrevet så mye vas her inne siden Tysdag. Planen var at vi skulle tulle med dere fra Tysdag til Fredag.

Den tråden jeg er vakker, jeg heter ikke Mari. Jeg ønsker ikke å si hva jeg heter. Jeg er ikke trettifire år, jeg er tjue. Også videre i tråden så var det venninna som skrev.
Det var også vi som skrev da forlater jeg forumet for godt.

Også var det disse to guttene som staret tråden: ok vi innrømmer alt. Så nå fikk dere vite sannheten.

Nå har vi dessuten laget fire tråder her inne, og det var det som var meningen å lage før vi forlot forumet. Nå sitter vi å ler nesten skakk i hel, fordi at det har blitt litt drama her inne

Hadde bra. Det er dette vi trivest med. Istendtfor å spille dataspill, så pleier vi å Trolle på alleslags forum. Det er snart ikke et forum vi ikke har vært nå.

Så nå fikk dere vite sannheten. Ler

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 21:25   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på

Tror dere virkelig noen bryr seg?

Gammel 13-12-13, 21:26   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gikk fem på hva da egentlig? Og dere fikk jo ikke kjeft engang, så det dramaet var vel omtrent som storm i et eggeglass. jeg tenker at dere ble ganske eid av oss, egenltig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 21:28   #4
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi gikk fem på hva da egentlig? Og dere fikk jo ikke kjeft engang, så det dramaet var vel omtrent som storm i et eggeglass. jeg tenker at dere ble ganske eid av oss, egenltig.

Det var det at dere var med på spøken.

Gammel 13-12-13, 21:29   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Det var det at dere var med på spøken.

Det er jo nesten litt rørende at dere tror det. Stakkar tullinger.

Gammel 13-12-13, 21:29   #6
Storemor
Pauset

Standard

Visst dere søker på Babyverden, tittel: Da sier jeg farvel. Det er vi som har skrevet det innlegget der inne og.

Gammel 13-12-13, 21:29   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde bra. Det er dette vi trivest med. Istendtfor å spille dataspill, så pleier vi å Trolle på alleslags forum. Det er snart ikke et forum vi ikke har vært nå.

Så nå fikk dere vite sannheten. Ler

Jeg synes dere heller bør spille dataspill, jeg. Jeg tenker det er mye mer givende for dere enn å skrive intetsigende pjatt på forum.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 21:30   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du skal bruke litt mer tid på limpistolliming og litt mindre på å skrive kjedelige innlegg. What a wonderful world it would be.

Gammel 13-12-13, 21:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja, grammatikken er det i hvert fall ikke noe i veien med. Ånei, vent litt.

Gammel 13-12-13, 21:31   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på

Uff så trist. Vi ble lurt.

Nå må vi vel nesten vurdere fremtiden til hele forumet, må vi ikke, folkens?

Gammel 13-12-13, 21:33   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Eller for å sitere Jack Sparrow: You need to find yourself a girl, mate!

Gammel 13-12-13, 21:33   #12
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Å, nei søren a gitt, nå ble vi jammen rundlurt hele gjengen. Akk og ve.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 21:33   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Uff så trist. Vi ble lurt.

Nå må vi vel nesten vurdere fremtiden til hele forumet, må vi ikke, folkens?

Jo. En haug damer rundlurt av noen superglupiser av noen ungsauer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 13-12-13, 21:34   #14
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg er skuffet over at ingen av disse ungdommene har spurt om vi har mensen? Det var en kongekommentar. :rolf:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 21:34   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å nei og nei, nå føler jeg meg dum, altså.

Gammel 13-12-13, 21:35   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Det er litt som når minsten gjemmer seg i skapet på badet, og jeg går inn og sier "Nei, og nei, hvor har det blitt av minsten? Han kan da ikke bare forsvinne i løse luften??? Nei, dette var rare greier! Jeg får ringe til naboen og høre om de har sett ham!", mens jeg later som jeg ikke hører fnisingen under vasken.

Gammel 13-12-13, 21:35   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Visst dere søker på Babyverden, tittel: Da sier jeg farvel. Det er vi som har skrevet det innlegget der inne og.

Gudbedre, det var bra. Dere eier forumverden, rett og slett.

Gammel 13-12-13, 21:36   #18
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble vi skremt, dere!

Gammel 13-12-13, 21:36   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er litt som når minsten gjemmer seg i skapet på badet, og jeg går inn og sier "Nei, og nei, hvor har det blitt av minsten? Han kan da ikke bare forsvinne i løse luften??? Nei, dette var rare greier! Jeg får ringe til naboen og høre om de har sett ham!", mens jeg later som jeg ikke hører fnisingen under vasken.

Gammel 13-12-13, 21:39   #20
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.