Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-13, 10:42   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Jeg er litt enig med HI, og jeg skriver ikke ønskelister selv. Dersom noen spør meg, klarer jeg som regel å hoste opp en ting eller to, men kommer jeg ikke på noe, står de fritt til å "surprise me" eller gi meg en geit. Siden jeg vet at mange er fryktelig kravstore (pris, merke, stil osv) ang. julegaver både til seg selv og barna, pleier jeg å spørre hva andre ønsker seg. Det er jo tidsbesparende for meg også når jeg bare kan gå rett på Til bords og kjøpe skåla som sto på s. 42 i katalogen, liksom, men julaften blir jo ikke så spennende når de aller fleste vet akkurat hva de får og har visst det siden oktober. Jeg synes sånn forretningsmessig jul er litt kjip, rett og slett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.