|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysDa er det best å holde dem for deg selv.
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 14-12-13 kl 21:01. Årsak: Liten logikkfeil måtte rettes. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysHelt utrolig at det går an. Sende rundt bilder av kolleger og kommentere utseendet deres?! Jeg synes pinadø mannen burde mistet jobben. Det er iallfall ikke utseendet som avgjør om man er skikket for en jobb eller ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysJa, det er skittøft å stå fram. Men det er jaggu den ultimate hevn også.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lys
Jepp, helt supert, spør du meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysJeg ble så sinna da jeg leste det tidligere i dag, at jeg forfattet en e-post til rune.dahl@oslobystyre.no - men jeg besinnet meg før jeg sendte den. For en premieidiot. Når en voksen mann holder på sånn - da blir lærer-darth ekstra forbanna! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysUtrolig tøff dame, og en fantastisk dyktig fagperson. Hun fortjener virkelig respekt, håper hun vil få det framover.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysJeg blir eitrende forbanna på menn som tror at de er slags dommere over hvordan kvinner ser ut og tror at de har noen berettigelse i å ytre meningene sine.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Ellers om mener at en kvinnes utseende har noe som helst å si i evnen til å gjøre en jobb.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysJøye. Han må jo fjernes fra jobben sin. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysSnakk om! Håper han mister jobben for slik kan man altså ikke holde på. Jeg lurer på hvor mange slike mail han har sendt opp igjennom årene. Og hvor mange han har fått tilbake.. Møkkafolk!
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysHjelpe meg. Og sånne har makt og myndighet og er med på å bestemme ting/gi råd til ordføreren?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysForferdelig pinlig, fullstendig fravær av dømmekraft. Han bør få en kraftig skrape, advarsel og dette bør ellers behandles som en personalsak. Alle kan tråkke fryktelig feil i en eller annen sammenheng, og selvom dette nå er blitt en offentlig sak, så synes jeg på generelt grunnlag at alle bør få mulighet til å rette opp feilene sine.
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysUff, så pinlig. Avsløre seg selv som en kvinnediskriminerende dust, hvor teit går det egentlig an å bli? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
heimføing
|
Sv: Når dine kommentarer om andre ikke tåler dagens lysÉn ting var nå mailen fra denne dusten, men sjefen hans - Sundelin - som unnskylder han! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Make it count!
Yes! Og det gjelder både i positiv og negativ retning. Si gjerne noe pent til noen, men å framføre det som en slags dom eller vurdering, gjør meg arg.
|
![]() |
|
|