|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påKjære Storemor. Ingen er sinte på dere. Ingen har trodd på ett ord dere har skrevet. Ingen bekymrer seg noe særlig om det.
|
|
|
#143 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påTusen hjertelig takk for hyggelige kommentarer her inne. Vi bukker og nikker. Har dere vært på I Spania noen gang? |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJepp. Og i Thailand og i USA og på Hadeland og i Tyskland og UK og Hellas og Italia og Frankrike og mange andre steder.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
Jeg er på IKEA nå, med to gærne småunger. Herrejemini, det gjør jeg aldri igjen.
|
|
|
#148 |
|
koko
|
Det står det respekt av. Skulle sett Bear Gryll overleve det.
|
|
|
#149 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trasker heller over Himalaja med ungene på ryggen en å slippe de løs på IKEA. Respekt!
|
|
|
#150 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJeg har vært utenlands i dag, med 4 unger. Trodde vi var smarte som plasserte de i jungelland, bare for å oppleve at de ansatte overhode ikke taklet presset, så de kjeftet på oss da vi kom for å hente. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJeg hører hjemme i klappeland, i klappeland, i klappeland og alle de som klappe kan de hører hjemme i klappeland.
|
|
|
#152 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJeg liker i grunnen Legoland best, jeg.
|
|
|
#153 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Oi, det er jo gigalenge til jo. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påVi er livredde for store mørke grantrær. Flere som er redde mørke store trær? |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nope. Det gikk akkurat en mann forbi med et stort mørkt tre og jeg ble ikke redd i det hele tatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påFinst julenissen? Sist redigert av Storemor : 15-12-13 kl 20:40. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Mother of Dragons
|
Dere/du bør egentlig slutte nå. Dette er for teit.
|
|
|
#159 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påKom akkurat fra bursdag, broren miner en reser på kaker! |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDa forlater vi forumet for godt. |
|
|
|
![]() |
|
|