|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Off the map.
|
Sv: God kjøpe- eller posekake
Samme har jeg opplevd. Hadde gjester på "tapas" - masse hjemmelagde greier. Det eneste de spurte om oppskriften på var langpannekaka fra Toro.
|
|
|
#22 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: God kjøpe- eller posekakeDet finnes en krydderkakemix som er ganske god. Brownies også, så lenge de ikke overstekes
|
|
|
|
#23 |
|
Librocubicularist
|
Sv: God kjøpe- eller posekakeTakk for gode innspel. Det kan godt hende mange av posemixane er like gode som heimebaka, men sidan eg er såpass glad i å bake sjølv har eg aldri prøvd dei ut. Så då er det godt med erfaringar med kva som fungerer.
|
|
|
|
#25 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kjøpe- eller posekakeDenne kaken er UTROLIG god, og egner seg særdeles godt med is og bær ved siden av.
|
|
|
#26 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kjøpe- eller posekake
Jeg smaker tydelig forskjell, men merker at hvis jeg har kommet meg i skade for å servere Betty Crocker smaker ikke gjestene mine forskjell, mens jeg merker en tydelig syntetisk smak. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kjøpe- eller posekakeBåde Toro langpanne, Toro Brownies og Toro lyse muffins er heilt kurante. Eg brukar derimot ikkje ferdigglasur, for der har eg enda til gode å finne noko som smakar som det bør gjere. Toro lyse muffins kan varierast med Nonstop eller eplebitar med kanel og perlesukker.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kjøpe- eller posekakeDrar opp denne siden det er jul SNART. Sist redigert av Mrs. S : 17-12-13 kl 09:24. |
|
|
|
![]() |
|
|