|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på Longyearb
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på Longyearb
|
|
|
#43 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbSkjönner utrolig godt at du ikke klarte aa holde deg helt til julaften. Naa kan dere bare glede dere og planlegge sammen. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Jah! Det var så klart også en av grunnene, at det er morsommere å glede seg sammen med noen enn å glede seg alene. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
flisespikker
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅ, det høres herlig ut! Jeg gleder meg til å se bildene dine etterpå!
|
|
|
#46 |
|
|
Jah! Må ha med kamera som takler mørket. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅh! Se! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#51 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbDet er viktig å kle seg riktig/nok.
|
|
|
#54 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbFor en fantastisk gave! Svalbard! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅ, Pyramiden er dødskul! Det ser ut som man har flyttet fra én dag til en annen. Gjenglemte badebukser ved det olympiske svømmebassenget, liksom.
|
|
|
#56 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅhh, så heldige dere er. Svalbard vil jeg tilbake til. Og en gang i mørketiden. Jeg har vært der i begynnelsen av mai en gang og en gang i slutten av mars/begynnelsen av april. Fantastisk.
|
|
|
|
#57 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
|
|
|
#58 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbFor en gave!
|
|
|
#59 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|