Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Beste mascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 02:01   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste mascara?

Den knallrosa med grønn kork. Den er fantastisk. Alle andre jeg har prøvd - også de til trippel pris - klumper og kladder.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 01:20   #22
Nordlys
Nybegynner

Nordlys sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
Nordlys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lancôme "Hypnose drama"! Brukte bare "Hypnose" før, men gikk deretter over til "Hypnose Drama". Den beste jeg vet om, og kjøper den om og om igjen .

Gammel 15-12-13, 01:27   #23
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Beste mascara?

Og om noen trenger mascaratips rett før jul: jeg har fått en ny favoritt: YSL Babydoll. Lekre lange vipper og varer hele dagen.

Gammel 15-12-13, 02:13   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Min nye favoritt overgår alt jeg tidligere har brukt, bakdelen er at den ikke er å få tak i her i Norge.
Merket er Benefit og maskaraen heter They're real.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 09:14   #25
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

På meg er det bare Définicils fra Lancôme som funker. Alt annet jeg har prøvd, kladder og drysser.

Gammel 15-12-13, 09:35   #26
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg er glad i Maybelline rocket volume. Overraskende bra.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er utrolig imponert over Maybelline Rocket Volume. Sitter godt, forlenger, deler og drysser ikke. Koster ikke all verden.

Det er den blå, sant? Hvis det syns jeg den er overraskende god også!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 10:06   #27
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg har prøvd mye både dyrt og billig, nå faller jeg alltid tilbake til maybeline great lash sin, den gir fine vipper. Mange som blir overrasket når de hører hvilken macara jeg bruker.

Denne har jeg nå. Har gått tilbake til billige merker etter å ha hatt Dior Show (??) en stund. Jeg synes ikke den var god at den forsvarte prisen.
Her om dagen fikk jeg spørsmål om jeg hadde vippeextensions.

Gammel 15-12-13, 11:26   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pürminerals - impact+. Beste mascaraen jeg har hatt.

Gammel 15-12-13, 12:00   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Beste mascara?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Og om noen trenger mascaratips rett før jul: jeg har fått en ny favoritt: YSL Babydoll. Lekre lange vipper og varer hele dagen.

Det er denne jeg bruker også.

Gammel 15-12-13, 12:36   #30
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Min nye favoritt overgår alt jeg tidligere har brukt, bakdelen er at den ikke er å få tak i her i Norge.

Denne bruker jeg også. Sitter utrolig bra og har en veldig god kost.

Gammel 15-12-13, 12:38   #31
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

DiorShow er min favoritt. YSL Faux Cils er også veldig bra, men den tørker for fort ut til at den når helt til topps for meg.

Gammel 15-12-13, 18:06   #32
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Men den sitter jo så godt at det er umulig å få den av igjen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 18:42   #33
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg brukte Diorshow i mange år og var greit fornøyd men impulskjøpte super volume mascara fra Body Shop etter av den ble best i test i ett eller annet moteblad for en tid tilbake. Har ikke brukt annet siden, den fungerer veldig bra for meg.

Denne skriver jeg under på, bruker kun denne nå.

Gammel 15-12-13, 21:04   #34
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg har ikke noe problem med å få den av på kvelden, eller når jeg vil ha den av.

Gammel 15-12-13, 21:23   #35
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker vannfast maskara, og er veldig fornøyd med Lancôme Hypnose Drama og Dolls Eyes. Jeg svømmer med dem, og de sitter. Fjerner med vanlig sminkefjerner.

Gammel 15-12-13, 21:59   #36
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Mary Kay sin mascara, Love lash.
Eneste som ikke smitter under og over øyet.

edit: lash love, var det visst.

Sist redigert av Guttemammis : 16-12-13 kl 07:45.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 00:06   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg bruker sminkefjerner, null problem.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:38   #38
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg faller alltid tilbake til Max Factor Masterpiece Max.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:43   #39
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg endte opp med en fra Max factor her om dagen (har brukt dior og YSL de siste årene) og må si jeg er gledelig overrasket.

Gammel 19-12-13, 22:50   #40
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Max Factor Clump Defy.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.