|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Takk til alle som stiller på jobb i helligdagene, så vi andre kan vite at det er trygt i gatene, trygt å bli syk og trygt å være gammel på sykehjem!
|
|
|
#22 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Natt til julaften og natt til første juledag her. Fri 1,5 uke før jul, og fri nyttårsdagene. Blir neppe mye søvn mellom vakter julaften, det får gå for en gangs skyld.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som ikke har fri i jula!
Akkurat det priser jeg meg lykkelig for og! Fine folka!! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Polyanna sa det så bra, takk til dere alle. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg skal jobbe dag julaften og kveld 1. juledag. Har fri 2. dag. Så jobber jeg tre netter i helgen i romjulen. Fri nyttår og 1. nyttårsdag.
|
|
|
|
#26 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Takk for anerkjenning, folkens.
|
|
|
#27 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg jobber ikke turnus, men siden tenner ikke vet forskjell på røde og svarte dager må vi prøve å holde åpent en del i julen. Jeg jobber lille julaften, starter kl 08 og er på jobb så lenge det trengs. Mandag før nyttårsaften jobber jeg 10-14. Jeg tenkte egentlig å jobbe 3.juledag også, men siden mannen skal jobbe julaften, 3.juledag, mandagen og i tillegg har legevakt 2.juledag tar jeg meg fri for barnas del.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har nattevakt i dag og i morgen, skulle i grunnen hatt søndag og men byttet den for å kunne reise til svigerfamilien for å feire jul.
|
|
|
|
#31 |
|
Ferdig!
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Gått på første av fjerde natta nå. Skulle egentlig gått på igjen 30.12 og jobbet to netter, men har da fått fri. Skikkelig missfornøyd med å jobbe natt til julaften, men sånn er det nå en gang. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har fri lille julaften, jobbe kveld julaften Sist redigert av jane : 21-12-13 kl 10:53. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Dere som ikke har fri i jula!Har tidligere jobbet turnus og nå jobber jeg kun man-fre. Jobber noen timer lille julaften, også mandag 30/12 fra ca 9-14. Er ellers tilgjengelig på tlf hele jula. Men det bruker ikke være så mye mas på den.
|
|
|
#34 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Hurra for dere som passer på at samfunnet går rundt når vi andre har fri! Takk skal dere ha.
Sist redigert av nolo : 21-12-13 kl 14:41. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dere som ikke har fri i jula!God vakt, alle dere som skal jobbe i julen!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har fri 23, 24 og 25.des. Jobber dagvakt 26,27,28 og 29.des 9 timer pr dag. Fri igjen 30,31 og 1.januar.
|
![]() |
|
|