Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julenissen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 09:09   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julenissen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har aldri snakket om nissen alvorlig, som om han fantes. Jeg har aldri sett poenget i å overbevise ungene om at nissen finnes, men jeg har heller ikke sagt at han ikke finnes.

Der er jeg også.

Og jeg poengterer veldig at vi gir hverandre pakker fordi vi er glade i hverandre og setter pris på hverandre, det er ikke noe han må fortjene ved å være snill. Jeg får litt kvalmefornemmelser av uttrykket "snille barn", og det er viktig for meg at hver eneste gang vi krangler, så er vi helt ferdige med det når vi er ferdige. Derfor kan ikke pakkene på julaften være avhengig av at vi har vært snille.

Ungen her i huset er 3 år og tror på Nissen, han ble overbevist sist søndag da vi gikk gjennom julemarkedet i Spikersuppa og en mann kledd ut som nisse overhørte at jeg sa navnet til treåringen. Da kom han bort og sa "Næmmen hei, xxx, er det deg? Du var jammen blir stor... bla bla bla"

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 23-12-13 kl 09:14.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.