Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dra eller bli hjemme - 2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 20:46   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dra eller bli hjemme - 2.

Sier som de andre - spør.

For min egen del: Jeg hadde tatt i mot dere med åpne armer, vi tåler å bli smittet med omgangssyke på julaften - sjansen er jo stor for at man ikke blir smittet tross alt. For meg hadde det vært nitrist å vite at noen satt hjemme alene fordi de hadde blitt syke.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 20:50   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

For meg hadde det vært nitrist å vite at noen satt hjemme alene fordi de hadde blitt syke.

Gammel 23-12-13, 20:59   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Alle vet det, og ingen andre er kapable til å lage maten, så jeg tror alle regner med at vi kommer. Hun er stor og veldig forstandig, så hun kommer til å ta smittehensyn i forhold til de andre barna på samme måte som hun og broren har holdt avstand i dag. Og vi tar med en tørkerull hun tørker seg på etter håndvask. Det gjør vi også hjemme når noen kaster opp.

Det er jo ikke optimalt, men så lenge hun nå har blitt kvikk igjen så blir det nok sånn. Hun ville normalt ha vært og hjulpet til med matlagingen, men det blir det ikke noe av i morgen, selvsagt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.