Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-13, 13:29   #41
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?

Yngste min har fått seg kjæreste som retter skrivefeilene hennes. En svigersønn etter mitt hjerte.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 09:57   #42
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men eg skal slette meg igjen, for eg gidd faktisk ikkje betale ei lita formue for å få sett bilder av andre og skrive meldingar altså.

Nei, jeg tror jeg får finne eliten på annet vis. Kan ikke damene her inne lage en oversikt over single brødre og venner? Jeg stoler mer på den kvalitetssikringen, altså!

Gammel 25-12-13, 10:41   #43
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Næh, jeg kommer langt med å registrere meg på de SKIKKELIG lugubre stedene og oppgi at jeg ikke svarer på meldinger med og/å-feil.

Haha, jeg har opplyst at jeg ikke svarer på dialekt og ordelingsfeil.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 10:48   #44
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Syns dere er litt vel strenge her nå, jeg har nemlig en skikkelig elitemann med litt lese/skrivevansker - han er ingeniør og verdens beste, men ville nok glimtet til med noen skrivefeil av og/å-varianten. Men nå skal jeg uansett ikke slippe han ut på noe marked da.

Tenker ellers at det jo er bra å møte folk på arenaer med felles interesser, men er vel ikke helt sikker på om "eliten" er ei reell målgruppe.

Gammel 25-12-13, 11:04   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har null tro på at de som bruker en slik tjeneste er eliten. Enten er det folk med dårlig selvinnsikt, eller så tilhører de en "elite" jeg virkelig ikke ønsker kontakt med.

Det tenker jeg også. Ser for meg menn som er høye på seg selv

Gammel 25-12-13, 20:37   #46
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis jeg var på sjekkeren kunne jeg sikkert ha benyttet den siden, men ikke noe mere enn jeg hadde benyttet andre datingsider. For meg er det en vesentlig faktor å ha en partner som kan utfordre meg litt og som "snakker det samme språket som meg" Ikke fordi jeg ser ned på dem som ikke har høyere utdannelse (har kun 3 årig universitetsutdannelse selv), men fordi jeg har erfart at slike ting er viktig for at et forhold skal være velfungerende.

Leste forresten en artikkel for en tid siden om to som hadde truffet hverandre på denne elitesiden. Den ene var langtids arbeidsledig og hadde ikke noen spesiell utdannelse og den andre jobbet som snekker. Så det ser ikke ut som om de har fokus på å kvalitetssikre medlemsmassens kvalifikasjoner...

Gammel 25-12-13, 21:57   #47
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Et skjermdump av Kindlebiblioteket hadde fungert greit.

Ikke alle som er alene som har råd til kindle, så du kunne risikert å gå glipp av kjekkas med tidenes paperbackhylle. Eller en rocka fyr som vanker på Deichman.

Jeg har vært på sukker, der var det mulig å vektlegge høyere utdanning. Jeg la stor vekt på å treffe en på samme nivå som meg utdanningsmessig, viktig å finne en som likte studier og det å lære på samme måte som meg. Hadde ikke klart å leve sammen med en som mislikte studier, videreutdanning, bøker osv. Men jeg ville ikke registrert meg på noe eliteforum for å finne en som er i eliten etter mine kriterier.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.