|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Yngste min har fått seg kjæreste som retter skrivefeilene hennes. En svigersønn etter mitt hjerte.
|
|
|
#42 |
|
Audacious
|
Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?
Nei, jeg tror jeg får finne eliten på annet vis. Kan ikke damene her inne lage en oversikt over single brødre og venner? Jeg stoler mer på den kvalitetssikringen, altså!
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Haha, jeg har opplyst at jeg ikke svarer på dialekt og ordelingsfeil.
|
|
|
|
#44 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Syns dere er litt vel strenge her nå, jeg har nemlig en skikkelig elitemann med litt lese/skrivevansker - han er ingeniør og verdens beste, men ville nok glimtet til med noen skrivefeil av og/å-varianten. Men nå skal jeg uansett ikke slippe han ut på noe marked da.
|
|
|
#45 |
|
Har tro på forbedring
|
Det tenker jeg også. Ser for meg menn som er høye på seg selv
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?Hvis jeg var på sjekkeren kunne jeg sikkert ha benyttet den siden, men ikke noe mere enn jeg hadde benyttet andre datingsider. For meg er det en vesentlig faktor å ha en partner som kan utfordre meg litt og som "snakker det samme språket som meg" Ikke fordi jeg ser ned på dem som ikke har høyere utdannelse (har kun 3 årig universitetsutdannelse selv), men fordi jeg har erfart at slike ting er viktig for at et forhold skal være velfungerende.
|
|
|
#47 |
|
Kjernesnill
|
Ikke alle som er alene som har råd til kindle, så du kunne risikert å gå glipp av kjekkas med tidenes paperbackhylle. Eller en rocka fyr som vanker på Deichman.
|
![]() |
|
|