Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

The Hunger Games

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-13, 23:58   #7
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hunger Games

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De er spennende og lettlest, og jeg ble litt overrasket over hvor dystre nummer to og særlig nummer tre var - jeg hadde forventet mer blåkopi av historien fra bok nummer én. (Jeg synes ikke akkurat de var bedre enn den første boken, men historien utviklet seg mer enn jeg i utgangspunktet hadde regnet med.)

God oppsummering.

Jeg slukte dem i påsken - eller var det vinterferien. Satt oppe til langt på natt og leste fordi jeg jeg ikke klarte å legge dem fra meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.