|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Pensko til lite samarbeidsvillige føtterJeg har artrose i tærne, noe som gjør at det er vanskelig å gå med høye hæler, selv en liten kilehæl kan være svært problematisk. Artrosen gjør også at jeg har kuler på føttene og trenger sko med god bredde. Disse tingene føler jeg er svært lite forenelig med å gå med veldig pyntede klær.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterJeg sliter med et operert kne og betennelse i hælen. Hemmeligheten for meg har vært å kjøpe sko med støtte rundt hele foten. Jeg har nemlig kjøpt noen innleggssåler på en sportsbutikk som er veldig gode. Jeg har måttet kjøpe nye sko som egentlig er et nummer for store, for å få plass til sålene. Til pent bruker jeg noen fine spisse "herresko", dvs sånne sko som er moderne nå og fås for jenter også. Med denne nye ordningen har jeg kunnet bruke både skjørt og kjole. Jeg tror også at jeg kanskje kunne klart litt hel, dersom hælen var laget av hamp, og skoen gav støtte rundt hele foten så jeg kunne hatt såle inni. Men dette har jeg ikke funnet enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterKlaveness har gode sko, med ekstra bredde og støtte.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterKlaveness er supert og Clarks er bra.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterHvis du kjøper sko på ebay kan du prøve å søke på sko ved vidde EEE, evt. bare E hvis du ikke trenger dem så veldig brede. Hvis du ligger midt mellom to størrelser til vanlig så gå ned i størrelse når du får ekstra bredde.
![]() |
#7 |
stille
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterDet er ikke alle som har alt av Klaveness i butikk, Helsehuset her i byen hadde godt utvalg, men de selger ut til god pris.
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterJeg får dessverre ikke lenkene dine til å virke, gullet.
![]() |
#9 |
stille
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterDu må bare gå inn på klaveness.no og se.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtterRieker har muligens
![]() |
|
|