Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kva var den beste julegåva?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-14, 13:07   #21
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kva var den beste julegåva?

Fikk denne kåpen/jakken fra Mango av mannen, han ruler når det gjelder å finne klær til meg. Hadde ønsket meg denne type jakke, men ikke vært veldig detaljert med opplysningene, så han har truffet midt i blinken.

Gammel 02-01-14, 13:32   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kindle!

Og selvsagt gavene fra ungene. Men det beste der er nesten å se hvor spente de er.

Gammel 02-01-14, 15:44   #23
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yngste hadde laget en krukke med lapper der hun hadde skrevet små beskjeder til meg som jeg kunne ta frem og lese i årene som kommer (hun er 13...). Der står det fine ting hun tenker om meg, og hva hun er glad for at jeg gjør for henne.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 15:46   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, herregud, Allium! Så nydelig!

Gammel 02-01-14, 16:04   #25
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Eg trur kanskje dette biletet var den gåva som gledde meg mest i år:

Eigentleg fekk eg mange fine gåver i år, smått og stort. Alle med teft for kva eg likar, men likevel så ulike fordi relasjonen oss i mellom er ulik.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 16:08   #26
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Fineste gaven var fra bestevenninnen min, hun hadde gitt et bidrag til et barnehjem som skal bygges på Filippinene.

Og så fikk jeg penger, som jeg kjøpte meg Gammeldags Jul-service for.

Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 16:14   #27
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den nye tlf fra min kjære,kaffemaskina fra mine to små, pleddet og kunsten fra min mamma var nok de beste gavene.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 17:06   #28
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Fineste var gavene fra ungene og fra foreldrene mine. Lillebror hadde laget grytekluter som han hadde tegnet/malt på, også fikk jeg et lite staffeli som var malt i rødt, og inni var det bilde av lillebror. Storebror hadde malt på glass til å ha telys i. Veldig fint.

Fra foreldrene mine fikk jeg nissemor og nissefar som mamma hadde strikket klær til.

Gammel 02-01-14, 17:10   #29
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det nye huset jeg og mannen har kjøpt!

Bortsett fra det, klippekort på Pirbadet til hele familien. 50 klipp til sammen

Gammel 02-01-14, 17:20   #30
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fantastisk vekkeklokke!

Jeg fikk veldig fine øredobber av foreldrene mine. Og så greide mannen og jeg å kjøpe samme bok til hverandre. Vi slet til og med ganske lenge med å få tak i den, begge to, siden den ble utsolgt nesten umiddelbart. (Ikke så rart hvis det var flere enn oss som gjorde det samme!) Og Poden fikk bl.a. Munchkin av oss, og det tror jeg vi kommer til å få mye glede av alle tre.

Mannen min og jeg gjorde det samme er i det minste på bølgelengde! Beste gaven bortsett fra hjemmelagde og fra ungene, var SPA og weekend på Farris Bad, DET trenger vi

Gammel 02-01-14, 17:27   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Denne store emaljebollen designet av Kaj Franck - nesten uten bruksslitasje!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 18:28   #32
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det servicet har jeg også, Pegasus. Har middagstallerkner til 13, en eller annen har knust den 14. tallerkenen.
Vi har blitt to til som snart vokser til og skal sitte ved bordet så må få tak i etpar til. Kjempefint.

Jeg fikk mange forskjellige produkter fra Clearins, det ble jeg veldig glad for. Pluss parfyme fra Lancome.
Og mariusslikkepott. Og stavmikseren. Og de to vinflaskene.

Gammel 02-01-14, 18:29   #33
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voksentur! Wohoo!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 19:02   #34
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Tja, si det. Fikk mye rart, men ingenting som var helt fantastisk lissom.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 19:21   #35
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Peter Gabriel-konsert i Berlin i mai. Jeg ga to billetter til mannen, han ba meg med.

Gammel 02-01-14, 21:42   #36
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg fikk hele to par Nike free run joggesko, de er hvertfall de mest brukte gavene. Det ene til hverdags, det andre på trening Beste skoene som finst.

Vi kjøpte en gavepakning med hervik produkt til mannens mormor, det må vær den mest vellykket gaven. Hun hadde skrytt så mye, nevnt den flotte gaven flere ganger. Hun er av typen som bare klager og klager, ingenting er godt nok. Så at hun ble fornøyd og faktisk sa noe positivt om gaven er veldig kjekt.

Gammel 02-01-14, 21:50   #37
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det må vel bli gaven jeg ga til min mann og mine to sønner (+ meg selv); tur til New York i vinterferien. Guttene ble i alle fall elleville. Det blir sånn langdistanseflyvning med Norwegian.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:02   #38
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Bokmerket som Ruska (8år) hadde brodert til meg, og strikkepinner fra mannen min.

Gammel 02-01-14, 22:05   #39
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finaste eg fekk var ein kalender full av avtaler frå ei god venninne. Det var strengt tatt bursdagspresang, når eg tenker meg om, men det var den finaste gaven eg fekk i jula, i alle fall.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:28   #40
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det må vel bli gaven jeg ga til min mann og mine to sønner (+ meg selv); tur til New York i vinterferien. Guttene ble i alle fall elleville. Det blir sånn langdistanseflyvning med Norwegian.

Ja det kan jo bli spennende

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.