|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?
Det varierer. Noen ber om svar hvis man kommer, andre om svar hvis man ikke kommer og til slutt er det de som ber om tilbakemelding uansett. Noen har svarfrister, andre har det ikke. Noen ber faktisk ikke om tilbakemelding i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Her hos oss er det vanlgi at man sier i fra om man ikke kommer.
![]() |
#23 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg pleier å skrive at jeg ønsker tilbakemelding om barnet kommer eller ikke innen en viss frist. Som regel et par dager før bursdagen.
![]() |
#24 |
|
Signerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg syns også det er altfor sent å si ifra samme dag når man har visst om det helt siden man fikk invitasjonen. Har ingen erfaringer selv, men har lest her inne at det er mange som ikke sier i fra i det hele tatt, og det er jo enda verre. Nei, uff, at folk ikke har tanke for andre enn seg selv. Blir helt oppgitt jeg!
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg synes det er for sent å si fra samme dag. De fleste bursdagsinvitasjonene vi har fått har hatt svarfrist et par dager før, og det er jo veldig greit.
![]() |
#27 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Dårlig gjort å si fra dagen før |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kidding, right?
|
Enig. Men tross alt er det bedre å gi beskjed samme dag enn å ikke gi beskjed i det hele tatt. Så må man selvsagt være dønn ærlig hvis man har surret og/eller glemt bort noe. Verre er det jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Det er absolutt i overkant sent, ja. Men sier som MN over her; at det er bedre å få beskjed sent enn ingen i det hele tatt. Det skjedde nemlig med et par i bursdagen til storesøster og jeg merket at jeg ble skikkelig irritert. Det er uhøflig å ikke melde fra, synes jeg. Og å sende en sms tar ikke akkurat lang tid.
![]() |
#31 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg synes også det er for sent, og dårlig gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Veldig trist for bursdagsbarnet |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Det er helt klart for sent! Når vi sendte ut invitasjon ba jeg de gi beskjed et par dager før! Det var en som glemte det, men vi fikk beskjed kvelden før og det var beskjed om at de kom!
![]() |
#34 |
Opp og ned
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Innviterte barn var 27 stykker pluss lærer, vi endte opp med 16 barn. Festen var vellykket, men joda, man blir irritert når noen (les. 5 stykker) ikke gidder å si ifra i det hele tatt!
![]() |
#35 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Dere ble heldigvis en bra gjeng da Misteri. Men jeg skjønner at du freser litt nå. Vi hadde invitert 14 og det kom to stykker og flere hadde ikke sagt fra. Da var jeg bare lei meg.
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?God gjeng ja, men et frafall på 11 er mye. Uansett så tenker jeg det var mer enn nok barn tilstede og kanskje litt deilig uten fullt hus?
![]() |
#37 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Så framt det ikke er snakk om akutt sykdom, syns jeg det er for seint å si i fra samme dag, ja. Det er jo, som du sier, alltid endel som ordnes og kjøpes inn til selskapet, ut fra hvor mange gjester som er bedt, og ikke har meldt avbud.
![]() |
#38 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Tankeløst, egoistisk og glemsomt. Jeg ber alltid om å få svar, men må alltid etterlyse det fra noen.
![]() |
#39 |
Opp og ned
|
Uff da hadde jeg også blitt veldig lei meg jeg også!
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg vet ikke helt om det kom fram i innlegget mitt tidligere i tråden, men jeg syns altså det er for sent å si ifra samme dag (men om det er en forglemmelse er det er bedre med beskjed samme dag enn ikke beskjed i det hele tatt).
![]() |
|
|