Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 13:14   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan løser dere senge-kabalen på "sydenferie"?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi Jeg tror ikke mannen og jeg hadde mer enn et par timer sammen på altanen på kvelden, det var virkelig pyton.

Det er jo mye med to timer? Man kan jo ikke regne med all verdens på en familieferie, tenker jeg da. Til vanlig har vi jo knapt 10 minutter sammen om kvelden etter at alt annet er unnagjort, så to timer synes jeg er enormt med tid også egentlig.

Jeg tenker at også med tenåringer må man regne med at man kan ha det hyggelig sammen alle samme, og også gjøre sine ting. Ser ikke for meg alenetid med mannen når barna blir så store, det får bli på andre tider.

Å la en fjortenåring være på vift alene sydpå, ville forøvrig vært uaktuelt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 15:44   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan løser dere senge-kabalen på "sydenferie"?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er jo mye med to timer? Man kan jo ikke regne med all verdens på en familieferie, tenker jeg da. Til vanlig har vi jo knapt 10 minutter sammen om kvelden etter at alt annet er unnagjort, så to timer synes jeg er enormt med tid også egentlig.

Ja, mente 2 timer i løpet av 14 dager. Det synes ikke jeg er hverken mye eller nok voksentid.

Gammel 03-01-14, 16:07   #3
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?

Normalt har vi helst 2 soverom på tur, men vinterferien er bestilt til Thailand og der er det hotellrom med 2 dobbeltsenger (ser ihverfall slik ut fra bildene). Ungene begynner å bli så store at de knapt er i seng før oss selv så det går nok bra. Det som er kjipt med bare et rom er at jeg ikke kan ligge lenge om morgen siden det alltid blir litt krangling og mas når alle er på samme rom.

Gammel 03-01-14, 16:10   #4
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?

Når jeg tenker meg om så gikk det jo bra å dele en lugar i 12-dager på cruise i sommer. Vi hadde balkong og brukte den noen dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.