|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Hvordan løser dere senge-kabalen på "sydenferie"?
Det er jo mye med to timer? Man kan jo ikke regne med all verdens på en familieferie, tenker jeg da. Til vanlig har vi jo knapt 10 minutter sammen om kvelden etter at alt annet er unnagjort, så to timer synes jeg er enormt med tid også egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan løser dere senge-kabalen på "sydenferie"?
Ja, mente 2 timer i løpet av 14 dager. Det synes ikke jeg er hverken mye eller nok voksentid.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?Normalt har vi helst 2 soverom på tur, men vinterferien er bestilt til Thailand og der er det hotellrom med 2 dobbeltsenger (ser ihverfall slik ut fra bildene). Ungene begynner å bli så store at de knapt er i seng før oss selv så det går nok bra. Det som er kjipt med bare et rom er at jeg ikke kan ligge lenge om morgen siden det alltid blir litt krangling og mas når alle er på samme rom.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?Når jeg tenker meg om så gikk det jo bra å dele en lugar i 12-dager på cruise i sommer. Vi hadde balkong og brukte den noen dager.
![]() |
|
|