|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din favorittparfyme?Liker søtt, jeg, her er tre favoritter; |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Din favorittparfyme?Jeg liker parfymer som er unisex, ikke-søte, og uten vanilje, for det aller meste. Jeg bruker gjerne også herreparfymer, og foretrekker parfymer man ikke får kjøpt overalt. Favoritten over alle, som dessverre er blitt vanskelig å finne nå (tatt av markedet) er L'Artisan Parfumeur Passage d'Enfer. Ellers liker jeg Tom Ford Grey Vetiver, Diptyque Vetyverio, Diptyque Tam Dao, Carthusia Corallium, samt flere av duftene fra Comme des Garçons, bare for å nevne noen. Jeg bruker parfyme i mikroskopisk dose, og har veldig følsom nese, så alt søtt og påtrengende er umulig for meg.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din favorittparfyme?Be delicious fra DKNY, og Green tea fra Elisabeth Arden. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Din favorittparfyme?Denne er frisk og lett nok til at jeg ikke får hodepine av meg selv.
|
|
|
#26 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din favorittparfyme?Gipsy Water/Byredo |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din favorittparfyme?
|
|
|
|
#28 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Din favorittparfyme?Den omtrent ene gangen i måneden jeg bruker parfyme er det Chanel #5, uten spray. Alle sprayparfymer får jeg pusteproblemer av, og en god del dråpeparfymer også. Hvorfor #5 funker aner jeg ikke, men jeg gidder ikke teste ut andre lenger, i hvert fall ikke så lenge jeg liker duften av #5. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Din favorittparfyme?Er det noen parfymer som er mer hodepine- og allergivennlige enn andre?
|
|
|
#34 |
|
Fortynnet
|
Sv: Din favorittparfyme?Ja. Og ikke ta på noe før du har en følelse av at du liker lukten. Jeg sprayer først på sånne papirbiter og går rundt og lukter på en eller to en stund. Hvis jeg fortsetter å like duften prøver jeg en mikroskopisk mengde på håndleddet. Ofte blir det ingen suksess, så det gjelder å prøve i små doser. |
|
|
|
![]() |
|
|