|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Til neste jul vet jeg at flere skal få kinogavekort i stedet for ting de ikke trenger. Tenker alle fire niesene skal få det. Og jeg skal være enda flinkere til å ta masse bilder dette året slik at det kan bli bedre julekort.
05 og 08 Sist redigert av millact : 06-01-14 kl 16:42. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
er her
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Her er huset juleklart allerede! (Men den forsvinner vel mest sannsynlig i morgen)
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Vi skal være sammen med familien til mannen dette året. Men hvem, hva, hvor det blir vet vil sikkert ikke før uka før. De er så gode på å planlegge i familien til mannen min. *ironisk* |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Lille juleaften lærte eg at det ikkje er lurt å kjøpe ting på salg i januar, for då fann eg den nye stjerna eg kjøpte i fjor. Eg hugsa ikkje at eg hadde kjøpt ny stjerne i fjor, så eg kjøpte ny stjerne i år og. I november. Til full pris.
|
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?
En uke, det er jo evigheter? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kontrollfrik
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Vi skal forøvrig være hjemme neste år. Det vil si i år. Det er et grep vi har tatt for å kunne vite hva som skjer. Og førstedag er satt. Så vi vet hvor vi skal være og hva vi skal spise. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Ja eventuelt at vi selv må spørre om hva vi skal et par dager før. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har bestemt at to familiebesøk i løpet av romjula er nok. Jeg trenger sløvedager hjemme. Neste jul har vi baby igjen også, så vi skal feire hjemme, og mine foreldre kommer hit, regner jeg med.
|
|
|
|
#50 |
|
Kontrollfrik
Hehe, som hos oss. Jeg har irritert meg grønn over det, men har til slutt kommet fram til at jeg ikke gidder å irritere meg mer. Jeg gjør det nok av og til likevel, men jeg er blitt bedre. Nå inviterer vi dem bare hjem til oss, så vet vi i det minste hva vi skal. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Erfaring frå jula 2013:
|
|
|
#53 |
|
Travelt opptatt
|
Eller kanskje de sitter hjemme og er like irriterte fordi de får gaver fra deg hvert år, selv om de prøver å hinte om at de ikke vil utveksle gaver med så mange? Kanskje det enkleste er å ta en prat om hvilket nivå man skal legge seg på?
|
|
|
#54 |
|
TittelTøs
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Vi har enighet om å utveksle gaver, siden dette er nær familie. Jeg har ved flere anledninger foreslått å droppe oss voksne, og heller gi (mer) til barna. Uten å få gehør. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har sluttet å spørre og har dermed ikke sett snurten til svigers på 4 juler. Praktisk. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Kontrollfrik
Jøss. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Personlig pessimist
|
Varm melken i mikro (om du har det) før du har den i gryten.
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Vi blir også hjemme til jul dette året også. Ny tradisjon. enten alene, eller om noen fra mannens side kommer. Neppe svigerfar med familie, han er i samme situasjon som oss, to små barn, og de bor jo en liten dagsreise unna, det er derfor ikke vi orker reise dit lenger.
|
|
|
#60 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?I helgen har vi pakket bort julen. Litt vemodig, men føles greit nå.
|
![]() |
|
|