Sv: For sent å si ifra samme dag?
Langt utenfor vanlig folkeskikk.
Spesielt leit fordi det gjelder et barns følelser - bursdag er jo noe det knyttes store forventninger til.
Selv skriver jeg alltid " SU innen ......." på invitasjonen. De jeg ikke evt. har fått svar fra innen den datoen, ringer jeg og hører med. :kontrollfreak:
Men mange er sjokkerende ufine og ubetenksomme når det gjelder barn.
Min gutt har to venner han leker med hver dag. De har bursdag samme tid på året. Foreldrene til den ene av disse to guttene sendte invitasjon kun til den ene av kameratene ( ikke til gutten min). Vi og foreldrene til den andre gutten, sendte selvfølgelig invitasjon til begge kameratene.
Det som kanskje forundret meg enda mer enn at gutten min ble utelatt, var at disse foreldrene fornøyd takket ja til vår invitasjon ...
Syntes kanskje pappaen så litt beskjemmet ut ved bringing og henting - men skal ikke si det for sikkert!
Jeg synes selv det er viktig å være generøs og inkluderende - håper også mine barn tar til seg de verdiene.