Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kor skal vi reise på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-14, 19:42   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor skal vi reise på ferie?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Sjekk ut Green garden i oba, Tyrkia. var fornøyd der. Kan kjøpe trådløs neddykking. De villaene i appelsinhagen er kjempeflotte, og basseng med sklier rett ved, samt fin veranda. Mulighet for å kjøpe netttilgang. Mange spisesteder i oba, og korte 10 min i taxi til storby.

Oba er uaktuelt. Pappaen har leilighet der og dei skal tilbringe 17 dagar der i juni. Dessuten mislike eg charter-Tyrkia intenst.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Sunwing Alcudia. Godt aktivitetstilbud både på senteret og på stranden rett utfor dørene, og gangavstand til blant annet badeland og ridesenter.

Ligge det slik at vi slepp buss/taxi for å gå ut og spise?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi lurer på det samme, men tror vi har fallt ned på to alternativer.

- Florida - med parker, strender og storby
- Sicilia - leie av hus med eget svømmebasseng

Ungene heier veldig på Florida.

Florida høres så fantastisk ut. Kanskje eg skal sjekke det!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.