Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor kaldt er det hos deg i dag da?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-14, 14:25   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?

-18 i dag tidlig.
Nå er det bare -12.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:28   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minus 1 da jeg kjørte på jobb og hjem igjen i dag, men i går var det vel nærmere 10 plussgrader på det meste så det har blitt ganske så kaldt over natta. Jeg trodde jeg skulle omkomme da vi var ute med barna i dag, alle barna grein og ville inn, var ikke noe kjekt. Som Hya sier så er det sterk, iskald vind i tillegg og snofokker som fyker rundt, så de effektive kuldegradene er på et helt annet tall ja. Nei, var jammen godt å komme hjem og sette seg i sofaen, gitt. Jeg skal IKKE ut i dag, ikke i postkassa engang. *brrr*

Liker ikke dette!

Gammel 13-01-14, 14:43   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syter litt over at jeg ikke får trent. "Trent" for meg vil si å gå tur. Jeg er nødt. Hver dag. Møkk. Stakkars bikkja også. Men nesten alt er bedre enn det evinnelige regnet vi har hatt i tre måneder.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 15:01   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg syter litt over at jeg ikke får trent. "Trent" for meg vil si å gå tur. Jeg er nødt. Hver dag. Møkk. Stakkars bikkja også. Men nesten alt er bedre enn det evinnelige regnet vi har hatt i tre måneder.

Jeg tar regn, regn og atter regn fremfor denne isende kulden anytime. Selv om jeg helst skulle hatt sommer og tropevarme fra januar til slutten av november.

Gammel 13-01-14, 20:32   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg tar regn, regn og atter regn fremfor denne isende kulden anytime. Selv om jeg helst skulle hatt sommer og tropevarme fra januar til slutten av november.

Jeg er litt her jeg også kjenner jeg.

Omtrent -10 her i dag, greit nok når jeg bare beveger meg til og fra bilen, men har absolutt ingen som helst lyst eller vilje til å oppholde meg utendørs over lengre tid når temperaturen er mye lavere enn rundt -5.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:44   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

-11 hos oss i dag tidlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.