|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets solkrem...
Den har vi kjøpt også. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Årets solkrem...Jeg var innom helsekosten i dag for å kikke etter solkrem. Der hadde de Lavera og en annen. Hun prøvde prakke på meg den andre, husker ikke hva den het. For den var testvinner i ALLE testene. Jeg har aldri hørt om den og jeg har da sett et par tester, sier jeg. Jeg vil ikke ha den. Men den er best! Jeg vil IKKE ha den, ellers takk. Jaja, sier kjerringa, den er nå best ifølge testene.
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Årets solkrem...... og der fant jeg ut at A-derma sin solkrem inneholder 3 av de kjipe, hotmonforstyrrende parabenene. Butylparaben, idobutylparaben og propylparaben.
|
|
|
#25 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har helt rett i at GH advarer mot parabenene du nevner, i tillegg til isopropylparaben.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Jupp. A-derma sin solkrem inneholder også (noen av?) disse, men som du sier står ikke de på den problematiske lista lenger.
|
![]() |
|
|