Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor reiser dere til påske?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 11:33   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor reiser dere til påske?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vet ikke. Mannen vil på ski, men jeg mener at det sikkert er liten sjanse for fint føre de stedene han vil dra til, siden påsken er så sent i år. Jeg argumenterer derfor sterkt for bypåske med late morgener, terrassesoling, kafé, skogs/fjellturer, påskekrim, kino, badeland, alt etter hva været bestemmer. Lenge siden vi har vært hjemme i påsken nå, og jeg har veldig, veldig lyst til å få viljen min, merker jeg.

En sånn påske hadde vi i fjor, herlig! Kan godt hende det blir det samme i år. Gå på stranden og fiske krabber, lete etter påskeegg i hagen, gå på ulike lekeplasser/turer, badeland, treffe venner osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.