|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?
Ellisiv 2 jenter, -02 og -04 Sist redigert av Ellisiv : 13-01-14 kl 09:53. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Hytta ved sjøen; båtpuss, tenker jeg. Og håp om kaffe i solveggen, og turer i skogen.
![]() |
#63 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Jeg vil også til Bisjkek!
![]() |
#64 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Jeg vet ikke. Vi skal ikke reise noe sted. Eller, kanskje til svigerinne på Helgelandskysten. Jeg vil ha varme, men vi kan ikke prioritere det økonomisk akkurat nå.
![]() |
#67 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Ut på verandaen. Vi har tradisjon for hjemmepåske, og særlig i år passer det meg bra. Om jeg skulle reist noe sted sånn på vårparten, så ville jeg valgt UK. Jeg elsker UK i april. Magnolia!
![]() |
![]() |
#68 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Vet ikke. Mannen vil på ski, men jeg mener at det sikkert er liten sjanse for fint føre de stedene han vil dra til, siden påsken er så sent i år. Jeg argumenterer derfor sterkt for bypåske med late morgener, terrassesoling, kafé, skogs/fjellturer, påskekrim, kino, badeland, alt etter hva været bestemmer. Lenge siden vi har vært hjemme i påsken nå, og jeg har veldig, veldig lyst til å få viljen min, merker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?Syklar vel ned på jobb fem gonger. Så kan det hende eg et middag på fjellet ein gong eller to. Familien pleier å vere på hytta. Eg har jobba turnus i seks år, i 60% stilling, hatt 8 ulike turnusar (minst), men blir likevel velsigna med å jobbe i påsken kvart bidige år. Merkelig.
![]() |
#70 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor reiser dere til påske?
En sånn påske hadde vi i fjor, herlig! Kan godt hende det blir det samme i år. Gå på stranden og fiske krabber, lete etter påskeegg i hagen, gå på ulike lekeplasser/turer, badeland, treffe venner osv.
![]() |
|
|