Sv: Aktiviteter på 15-60 minutter som kan passe på kick off
Jeg liker best quiz. Heller quiz med flere kategorier enn hopping og dansing. Ellers har jeg vært borti spikerbankekonkurranse - da må man ha stødig underlag og en diger spiker som er banka så den akkurat står i bordet (ikke stuebordet, da ), og så skal den bankes ned på færrest mulig slag, men av minst to slag hver fra [sett inn antall] medlemmer på laget. Det var ganske gøy. Særlig fordi jeg så på og de andre hadde fått et par glass vin.
Har også prøvd andre øvelser som var mer sportsinspirert og ikke lå for meg: Sparke fotball mot et mål, treffe bøtte med henholdsvis tennisball, pingpongball, badmintonfjær og sånn myk kanonball og racket, en type ball pr deltager. Funker kanskje best om man har tilgang til en gymsal.
Det jeg innbiller meg kunne vært gøy, er IKEA-monteringskonkurranse: Hvert lag får utdelt en flatpakke, og skal montere møbelet uten anvisning på kortest mulig tid. Men det er kanskje ikke alle som liker å skru møbler og pusle med sånt klokka to om natta etter en handletur...