Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 22:08   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Shopping i London

Jeg skal på en konferanse i London neste uke og har satt av noen timer lørdag til shopping.

Hvor bør jeg dra om jeg f.eks. skal finne godt utvalg av klær og sko? Andre ting jeg bør se/få med meg når jeg er der?

Det er faktisk mer enn ti år siden sist jeg var i London.

Gammel 14-01-14, 23:05   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Primark. Da trenger du ikke mer...

Gammel 14-01-14, 23:10   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaget Primark når jeg var i Birmingham forrige uke. Jeg skal helt klart dit igjen når vi drar til London i påsken.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 23:24   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Next og Gap.

Gammel 14-01-14, 23:54   #5
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jepp, Primark!

Gammel 15-01-14, 02:05   #6
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Next og Gap

( millact)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 10:00   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Westfield shopping centre. Veldig fint og med en fin blanding av billigkjeder og mer eksklusive butikker syns jeg.

Sist redigert av frukt : 15-01-14 kl 17:47.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 10:06   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Primark til barn, til voksne syes jegdet er mye dårlig kvalitet
Gap til voksne og barn
Next kan være bra, jeg fant ingenting derfør jul
Desigual om du, iker sånne klær
Boden

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 10:13   #9
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Bravissimo om du vil handle undertøy og finne riktig BH

Gammel 15-01-14, 11:18   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Åhh, takk! Mange interessante forslag! Jeg skal legge de frem for min kollega i dagens lunsjmøte.

Gammel 15-01-14, 11:43   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg orker ikke de folkemengdene det er hos Primark, ikke for klær, men har ofte kjøpt pakker med bursdagskort der, gavepapir osv.

Skeetchers har butik i Covent Garden, mye rimeligere enn hjemme.

Og så må jeg alltid innom Boots for påfyll av div.

En tidligere kollega skal til London i mars, så har akkurat bestilt jeans til eldste via henne. Beste vi har hatt, billige og gode, kjøpes hos Gap.

Gammel 15-01-14, 12:02   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg er i London så må jeg innom Bhs, C&A og Next, som er butikker som ikke sender til Norge og som en ikke har i Norge. De ligger i kjapp rekkefølge på Oxford Circus. Og også veldig mange andre bra butikker rett rundt der også du går forbi på veien. Skal du ha fotballdrakter eller annet sportsutstyr så drar du til Lillywhites på Piccadilly Circus. Stor butikk med sport i 6 hele etasjer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:04   #13
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Køene hos primark går fort,de har så, mange kasser åpne. Vi sto i kø som jeg trodde skulle ta en evighet,men det tok maks 5min. Ikke merket vi at det varså mye dolk heller, for de butikkene er så store.

Gammel 15-01-14, 12:04   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når jeg er i London så må jeg innom Bhs, C&A og Next, som er butikker som ikke sender til Norge og som en ikke har i Norge. De ligger i kjapp rekkefølge på Oxford Circus. Og også veldig mange andre bra butikker rett rundt der også du går forbi på veien. Skal du ha fotballdrakter eller annet sportsutstyr så drar du til Lillywhites på Piccadilly Circus. Stor butikk med sport i 6 hele etasjer.

Next sender til Norge.:-)

Gammel 15-01-14, 12:08   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Primark, altså? Har kun vært i en Primark i Spania og det var en butikk full av akrylklær. Ikke var det noe annet fint der heller. Mulig butikkene i England er bedre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:11   #16
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Primark, altså? Har kun vært i en Primark i Spania og det var en butikk full av akrylklær. Ikke var det noe annet fint der heller. Mulig butikkene i England er bedre.

Samme i England. Billig, men fæl kvalitet.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:13   #17
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg kjøpte mye klær til både meg og poden, ingenting av det er akryl. Har handlet både i Spania og London.

Gammel 15-01-14, 12:25   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Primark imponerer meg ikke, bortsett fra at buksene virker som ok kvalitet for pengene, kjøpte en til yngste i Dublin i sommer.

Passer best for tenåringer tenker jeg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:28   #19
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også blir forbauset over at folk handler på Primark. Det er verste av dårlig kvalitet (lukter jo høgg i butikken også!) og de er verstinger på bruk av billig arbeidskraft og dårlige forhold, har ofte blitt belyst i britisk presse. Den forferdelige ulykken i fjor var jo ikke overasskende en fabrikk som lagde klær for Primark. Så jeg sier styr unna kjeder som tar "lavpris" og forkastelig forbruksmønsterer ned på det nivået som Primark gjør. http://fashion.telegraph.co.uk/artic...87-people.html
Det bør skurre for de fleste når de kjøper 3 t-skjorter for £5. Og ja, jeg vet de fleste kjeder er ille men noen er verre en andre. Ikke alle kjeder som har KEEP AWAY FROM FIRE i så store bokstaver på det de selger fra Primark.

Ellers, til spørsmålet Nooria - hvor i London holder du til? Jeg kan komme med anbefalinger ut fra lett tilgjenglighet til der du holder til.

Sist redigert av Lisa : 15-01-14 kl 12:43.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:29   #20
Chablis
Drømmer

Standard

Ja buksene på primarker supre,hvertfall for min spinkle 7-åring.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.