|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkernhttp://www.dt.no/nyheter/likestillin...angt-1.8247252
Og jeg som har hatt litt sansen for ham.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkern
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg har alltid tenkt at det er fint at han viser at damer også kan rive veggar og støype golv, men ifølgje denne artikkelen er det visst berre for å få dei til å sette meir pris på at menn gjer den jobben. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernHan fremstår jo ikke direkte smart i serien heller. Jeg får grøsninger når han skal være hobbyekteskapsrådgiver og liksom-streng mot folk som står og er dønn slitne, på felgen og uten clue om hvordan de skal komme videre før huset er fikset. Hele konseptet er jo bare fælt.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernAlfa, ikke sant?
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernLeste det jeg og. Jaja, hvis det funker for han og hans familie skal ikke jeg bry meg med det. Da synes jeg heller ikke han trenger å fortelle resten av oss hva som er best for oss.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernMen om det ikke kommer fram i serien, er det strålende at Poden ser på, syns jeg.
|
|
|
#13 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernI alle dager...
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg synes også han er helt grei i serien, det er familiene som har rota det til for seg (de som har klart det helt på egenhånd uten dødsfall, sykdom osv.) som jeg ikke takler. Så jeg liker ikke serien pga det.
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Det høres ut som en straff å sykle på trimsykkel mens man ser på sinnasnekker'n.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 16-01-14 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernHan og der reiser rundt og prøver å fikse opp i forholdene til folk?!
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernNår kameraet er skrudd av, sier han sikker til mannen at han må ut å skyte en bjørn, og at damen må gå på kjøkkenet og lage smørbrød.
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Jeg syns de verste tilfellene (jeg har sett) er folk som er så ressurssvake at de aldri burde vært gjenstand for et sånt underholdningsprogram. I de første rundene var det ikke så ille, men de siste programmene jeg så var det flere par som fikk meg til å bli flau av at jeg brukte deres skjebne som underholdning på tirsdagskvelden. Jeg syns sånt er spekulativt og uetisk.
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Motivasjon vil jeg kalle det.
|
|
![]() |