|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Filmomtale: Min nabo TotoroMin nabo Totoro |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo TotoroDet skal vi absolutt gjøre. Vi liker Studio Ghibli-filmer. (Vi så nylig Kiki's Delivery Service med ungene her hjemme, og det var stor suksess, tross japansk tale, engelsk teksting og nokså provisorisk hjemme-dubbing.)
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo TotoroDet skal vi!
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo TotoroVi så den i dag, og jeg må bare slutte meg helhjertet til Benmurphys anbefaling. Den var faktisk et godt hakk bedre enn jeg hadde forventet. Nydelig, fokusert og ganske hjerteskjærende historie. Nydelig tegnet – nostalgisk fra Japan på 50-tallet, og en veldig overbevisende treåring. Og kostelige og absurde Totoro og den vanvittige kattebussen.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo TotoroDenne vil jeg se! Kanskje jeg t.o.m tar med barnet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo Totoro
Jeg tror du vil ha stor glede av den uten barnet også.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmomtale: Min nabo TotoroJeg og 4 åringen så denne i dag. Vi hadde en hel filmsal helt for oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|