Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn-hjelp!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-14, 14:05   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn-hjelp!

Tøys, ikke hør på sånn "du vil ha". Det kommer an på hvor du bor, hva slags underlag du skal trille på, om vogna kan trilles inn i gang, må settes ute, må slås sammen når den ikke er i bruk, om du skal frakte den i bil, om du får store eller små barn (kanskje ikke lett å spå med første, men) og mest av alt hva du liker og vil trives med. Umulig å råde andre, du må bare finne ut hva som er viktig for deg, og så leite opp info eller spørre om hva andre med samme utgangspunkt liker.

Til mitt bruk har jeg landa på to vogner: Emmaljunga Edge Duo til trilleturer, siden jeg triller på grus og i skog og vil ha noe robust som er bra å trille med stor bag. Ungene mine har ligget på 90-percentilen og har brukt baggen til åtte måneder, og vogna trilles rett inn i vindfanget og står fast der. I tillegg har vi trille med adaptere til bilsete fast i bilen, så vi slipper stor bagvogn til ærend. Bagvogn kun til ukehandling og kjøpesenterturer en gang eller to i måneden. Denne gangen blir det BJ City Mini GT med bag og bilstoladaptere, til tross for at jeg ikke liker trehjulinger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.