|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?Heimen i Oslo sentrum har mange fine enkle duker og i god kvalitet.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?Hva koster det å få vasket og strøket en duk på renseri da? Det høres så sløsete ut, men stryking er jo det kjedeligste i verden, så det er kanskje verdt det? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?
Litt avhengig av størrelsen, men jeg har en stor linduk som er 110x350, den betaler jeg kr 100,- for å få strøket og rullet på rull. Vel verdt pengene. Men jeg innrømmer at duken havner kun på bordet i spesielle anledninger som jul og større bursdager.
|
|
|
#24 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?Jeg har en Babette linduk fra Mandal veveri, som jeg er veldig glad i. Min er 3 meter lang, og benyttes kun til jul og 17.mai (og noen ekstraordinære ganger, som konfirmasjon). Det er kun da jeg dekker opp så lange og festpregede bord. Jeg velger derfor å levere den til vask, og får den pent strøket og innpakket tilbake. Det koster 280 kroner, men to ganger i året er det verdt det. Det er mye arbeid å stryke den selv!
|
![]() |
|
|