|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkappJeg har lastet ned Panter Math Paper nå, og det ser ut til virkelig å være hva jeg har vært på jakt etter. Gleder meg til å introdusere dette for Guttungen - tenk om det vil halvere leksetiden hans, eller noe slikt!
|
|
|
#22 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkappSå flott at dere fant noe som kan hjelpe! Det må være utrolig frustrerende for han da han kan ting utmerket godt, men det er vanskelig å få det ned på papiret. Det er to virkelig tøffe og flotte gutter dere har, Inagh. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkappJeg kan for øvrig varmt anbefale appen "Skoleskrift" til barn som har tilsvarende problemer med lesing og skriving. Min dyslektiske 7-åring har hatt veldig god bruk for den. Barnet skriver inn tekst, og i det man trykker på mallomrom blir siste ordet lest opp (tale). Når man trykker punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, leses hele setningen opp. (Talegeneratoren har noen problemer i ny og ne, så det hender den leser opp ord helt fjernt, men jevnt over virker det godt.) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp
Det er helt grusomt å tenke på hvor mange barn som rett og slett ble stemplet som "dumme" for ikke altfor lenge siden. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: App for å skrive matematikkoppgaver / rutearkapp
Ikke sant!
|