|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Aller helst ville jeg ha spist en sjokoladecroissant og en stor latte med h-melk til frokost. I realiteten blir det hjemmebakt brød med hvitost og en kaffe med magrere melk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Det er da ikke så mye sukker i Bringebærmett-skyren for eksempel? Jeg bruker den litt, de med kunstig søtning blir jeg uggen av. Jeg blir uggen av mye sukker også, så dermed kan det ikke være mye sukker i den. :uslåelig logikk:
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er på slanker`n og spiser nå som følger enten:
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Pain au chocholait har jeg aldri skjønt meg på, synes det er kjedelig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg Elsker kråssanga, men butterdeig med sjokolade i er ikke godt.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg liker egentlig ingenting laget av butterdeig. Jeg får det jo ned, men det er ingen høydare og bortkastet å spise. Wienerbrød og slikt, nei takk. Jeg trodde ikke jeg likte croissanter heller, men jeg spiste én croissant med aprikosmarmelade og en kaffe til frokost (ja, etter vanlig, sunn mat, da) hver eneste dag på en ferie i fjor. Det var en overraskende god avslutning på frokosten. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Spiser ikke frokost blir heller mere en tidlig lunsj. Her går det i yoghurt med nonstopp og brødskive med nugatti så utrolig Sundt. Nei nå har jeg bestemt meg for og endre kostvanene mine og skritt for skritt legge alle måltider inn på sunnere alternativer. Så siden jeg skjeldent får tid till frokost tror jeg att det blir Shake till frokost bare for og starte så har jeg bedre tid till skikkelig mat resten av dagen, jeg er ikke en som er så fryktelig gla i mat tidlig heller |
|
|
|
|
|
#12 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva spiser du til frokost?For tiden går det i havregrøt med blåbær. Alternativt to ristede skiver med syltetøy, eller, de dagene jeg ikke rekker mat før jeg drar, en gresk yoghurt ved pulten på jobb. Fellesnevneren er altså at frokost må være søtt, ellers går det ikke ned. I helger kan jeg spise frokost som ikke smaker søtt, men da spiser jeg ikke med en gang jeg står opp.
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sjokoladesaus?
|
|
|