|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() 17. mai-forberedelser?Hvordan gjør dere det?
![]() |
#2 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Jeg er det motsatte av kontrollfrik, og pleier å stryke bunadsskjorta om morgenen når vi egentlig skulle vært på frokost. Flaggene finner jeg aldri, og nye sløyfer blir det vært år, innkjøpt på nærmeste 7-11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17 mai forberedelser?I år reiser vi bort. Vi kjører opp til Ulsteinvik på selve 17. mai så vi får kanskje nesten hele veien for oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Ordner klær til alle mann ( og jenter ) og flaggene kvelden før jeg. :lur: Hater å skryke klær så det trenger jeg litt tid til, dermed KAN jeg ikke ta samme dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Jeg tenkte kanskje att Koma ville være vennen min? :håperdet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Jeg har blitt flink til å stryke før siste dagen, og i år er jeg så heldig at mamma har fikset og strøket fire bunader. Alle sko, ulltrøyer og strømpebukser er i boks, så jeg har kun flaggene igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
![]() Sv: 17 mai forberedelser?
Høres kjent ut.
Ulsteinvik?? No vart eg nysgjerrig her...
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Jeg er en ekspert på og utsette alt til siste lite. Står garantert å stryker bunadskjorter rundt midnatt når 17. mai begynner. Slår aldri feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Forberedelser? Sånn bortsett fra å kjøpe et par blåsegreier til ungene og fikse ok klær, så forbereder jeg meg ikke noe særlig. Det er hvertfall ikke noe stress. Har av og til hatt folk på frokost/lunsj, så da må det jo litt planlegging til, men ellers så tar vi ting som det kommer.
![]() |
#10 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: 17 mai forberedelser?Jeg har strengt tatt ikke noe å forberede, tror jeg, annet enn å sørge for at bunaden passer (som gravid er ikke det noe selvfølge). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Den som gir seg...
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Her er alt klart. Klær, sko og flagg til fem barn er kjøpt, ordnet, fikset, strøket.
![]() |
#13 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Her skal alle fire være i finstasen og klare for å forlate huset kl 7 om morgenen, så da må alt være klart på forhånd. Vi skal på frokost med skolekorpset så det er bare å stå opp og hoppe i finstasen
![]() |
#14 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?HAr et ganske avslappet forhold til 17. mai igrunnen
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Kom på at i år slipper vi unna med kun to unger å få ut døra. Eldstemann som er den "vanskelige", han nekter nå i tillegg å gå i tog, han kommer nok til å få viljen sin også.
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
Jeg har sydd bunaden min selv, blir aldri ferdig, og i fjor hadde jeg en tråd og broderingsgarn i veska på 17.mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Jepp, en veldig god venninne av meg er derfra og mannen hennes fyller 40 år den 19. mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|