|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamerat
|
Sv: Bøker om og fra New YorkMichael Chabon: The Amazing Adventures of Kavalier & Clay, om tegneseriemiljøet i NY rundt utbruddet av andre verdenskrig. Jeg likte den veldig godt (Chabon er alltid bra).
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bøker om og fra New York
Den har jeg jo! (Herregud så mage bøker jeg har som jeg ikke har lest, eller som jeg har lest og glemt.
|
|
|
#23 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker om og fra New YorkOgså bøkene om han lille jødiske gutten! Lev ... Lev ...
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Bøker om og fra New YorkDa bør du lese den.
|
|
|
#25 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker om og fra New York... Asher?
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Bøker om og fra New YorkA tree grows in Brooklyn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Peppy!
|
Sv: Bøker om og fra New YorkThe Friday night knitting club. Den likte jeg godt. Feelgood-book. Den er lun, om hverdagslivet for noen mennesker på Manhattan. Jeg så for meg at de bodde rundt 80th street, west side, men det har jeg muligens diktet opp. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Sv: Bøker om og fra New York
Ikke sant!
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bøker om og fra New YorkPercy er en utrolig bra helt.
|
![]() |
|
|