|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
De er forbausende lettspiste i forhold til energiinnholdet!
|
|
|
#163 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sjokoladekjeks er best uten mel, tror jeg jeg mener. For smør, sukker og sjokolade er jo som du sier aldeles magisk!
|
|
|
#164 |
|
Yes, we can!!
|
Haha, jeg fikk skjenn for å si det ordet, så jeg turde ikke, men ja. 125 per stk, 8 i pakken.
|
|
|
#165 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#166 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Tilbake til tema så like jeg youghurt til frokost. Ikke skyr, det er for "tørt" i smaken så tidlig, det liker jeg til ettermiddagsmellommåltid.
|
|
|
#167 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg har akkurat spist min første Skyr, og ble litt lykkelig.
|
|
|
#168 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Skyr er en himmelsendt gave, hvis man liker det. Det metter godt, og er et perfekt mellommåltid for oss som helst skal slutte med å snoke i godteskapet når man lager middag.
|
|
|
#169 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg gikk inn her for å si noe. Men nå har jeg glemt hva. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva spiser du til frokost?Jo, at søtt er best om morgenen. Nå fortrekker jeg saltmat, men hvis jeg først skal ha noe søtt, så er det jo aller best om morgenen. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Guardian of the galaxy
|
Løsningen er Skyr.
|
|
|
#175 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva spiser du til frokost?HELDIGVIS så syns jeg de Cafe-bakeriet sjokoladekjeksene og de fleste andre kjeks er skikkelig vonde, så der klarer jeg fint å si nei. Jeg sliter betraktelig mer med hjemmebakte cookies, der klarer jeg sikkert lett å spise hele dagsbehovet for kalorier på en time eller to hvis jeg ikke roer meg ned. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Kontrollfrik
Ja. Du aner ikke hvor mange skyr jeg spiser. Har gomlet skyr siden det kom på markedet for mange år siden. Men skyr erstatter ikke sjokolade.. Jeg har også litt problemer med skyr generelt, for jeg liker ikke aspartamet i de sukkerfrie, og jeg synes det er litt mye sukker i de med sukker. :vanskelig: |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg lovet også tolvåringen å lage pasta carbonara til middag. HVORFOR gjorde jeg det? |
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Aller helst ville jeg ha spist en sjokoladecroissant og en stor latte med h-melk til frokost. I realiteten blir det hjemmebakt brød med hvitost og en kaffe med magrere melk. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Det er da ikke så mye sukker i Bringebærmett-skyren for eksempel? Jeg bruker den litt, de med kunstig søtning blir jeg uggen av. Jeg blir uggen av mye sukker også, så dermed kan det ikke være mye sukker i den. :uslåelig logikk:
|
|
![]() |
|
|