Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpe-tråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 09:46   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valpe-tråd

Ja, jeg er helt enig i at vi burde få han til å tisse ute. Har ikke fått tak i klær til han enda, han er jo så inmari liten (og anderledes i kroppen en f.eks en chi), men kan hende det bedres seg når han får klær. Nå syns han rett og slett det er GRUSOMT å gå ut. Her vi bor er det mye snø også. Får ta tiden til hjelp!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 10:14   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valpe-tråd

Så søt.
Tiden går fort. Vår lille voff er snart 3 år, han! Men han er så liten så barn tar han for å være valp så han er poppis blant barn.

Jeg ble litt skuffa over vår hund da vi fikk han for han ville ikke gå noe særlig tur det første året. Han nektet å gå ut og nektet å gå nedover gaten. Jeg synes det var så pinlig å bære han nedover veien, men han var jo så liten og lett så det gikk jo det. Og så slapp jeg han ned innimellom så da gikk han litt men så la han seg plask ned.
Etter hvert snakket jeg med andre som hadde sånn småhund og de sa det samme. Det endret seg når han tippet et år. Nå digger han å være ute, og synes det er kjempegøy med snøen.
Han er utrolig enkel tass og er veldig lettlært.
Jeg kan jogge med han, sykle med han og nå på søndag har jeg tenkt å prøve å gå på ski med han. Har øvd litt på å ha på sånne sokker så han blir litt vant til det.
Sorry. Ble bare så ivrig når jeg så en hundetråd. Voffen vår er lillebror i familien.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.