|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenMulig jeg har spurt før, men jeg finner det ikke. Dessuten er det så utrolig mye som er utsolgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenJeg vet ikke, men jeg har nettopp oppdaget airbnb og er litt hekta, så jeg ville tatt en titt der.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenTakk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenDet er utrolig mye fine ferieboliger langs chianti-ruten. Villaer med basseng og agri-tourismo-steder med leiligheter/suiter og basseng etc. Og ikke minst fantastisk mat i overflod.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs Toscanakysten
Takk! Det gjør kanskje ikke så mye at det ikke ligger ved kysten da. Er bare litt redd for å omkomme av varme, og dessuten bor jeg langs kysten og får ikke helt puste i innlandet... Sjø er en viktig del av ferie for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenMine gamle naboer driver ferieformidling der. De er fantastiske mennesker, anbefales virkelig
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Takk! Det er ikke de i Lucca med tre barn, vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenHva med å søke via Sembo eller Novasol sine sider?
![]() |
#10 |
Crazy Cat Lady
|
Nei, Sissel og Tage er i 50-60 årene, og driver sammen med datteren som nærmer seg førti
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenToscana er virkelig vakkert, hyacinth.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Jeg har sendt dem en mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Overnatting (en ukes tid eller mer) langs ToscanakystenVi leide hus via dem en gang. Veldig fornøyd helt til vi sto der med småbarn og bagasje i svarte Toscananatta, og Tage som skulle hente oss og kjøre oss til flyplassen ikke dukket opp og ikke svarte på telefon. Vi fikk vekket ham via konas telefon til slutt, og rakk flyet med et nødskrik. Det var for sent å ringe etter taxi, og vi hadde neppe klart å forklare adressen som var langt oppe i en åsside. Da var jeg forbanna da, og det trakk veldig ned på et ellers flott opphold. Hvis en tar i mot bestillinger på å kjøre folk til flyplassen så må en jammenmeg klare å stå opp og være der på tida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Uff, ja, det hørtes ut som noe jeg kunne fått høyt blodtrykk av. |
![]() |
![]() |