Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?
Ei i klassen min har likt denne statusen på FB:
Sitat:
Gud er sint på Norge ? Har du tenkt på disse 3 brannene iløpet av en uke nå. Er det et tegn ifra gud om at vi i Norge må omvende oss ? Eller er dette helt tilfeldig ? Det er rart å se bilde av Erna Solberg på side 1 i Vg , Med overskrift 2 Abort Opprør ! 165 av 187 ordførere sier nei til reservasjonsrett . Og over står det : Verste brann siden krigen : Brent til Jorden. Når vi tenker på at de har drept minst 500 tusen foster i mors liv. Vet vi at vi har blod på hendene og dette blodet roper til Gud. Våre tanker går selvfølgelig til alle som har blitt offer for disse brannene. Og har mistet alt de eier. Vi ber for dem, må Herren gi dem kraft og styrke, å hjelpe dem igjennom denne sjokk opplevelsen av å miste alt. Eller skal vi tolke dette dit hen at vi står fram for en stor vekkelse som vil tenne Guds ild til frelse over byer og bygder her til lands. Jeg håper på det siste, at gud vil utøse sin ånd på en mektig måte over Norge, slik at hele bygder og byer blir berørt av Guds kraft. Så må vi be for Erna Solberg, som kjemper imot gamle grinebitere, av noen 70 talls feminister som er for fosterdrap. Det positive er at en ny generasjon høyre kvinner vokser frem. De som ikke har dette hatet til alle som er imot fosterdrap.Som unge høyre Sandra Bruflot som støtter regjeringens forslag. Igjen ser vi denne intoleransen i demo-diktaturet Norge. At leger ikke skal få lov til å reservere seg imot å anbefale forsterdrap. Når deres overbevisning tilsier det.Men det er godt at 70 tallet feminister er en utdøende rase. Som det skal bli godt å bli kvitt. Selv om Krf Dagrunn Eriksen roser dem opp i skyene, for deres feministiske kamp. Dette har skadet det norske samfunn mer enn noe annet. Må Gud velsigne Erna, å gi henne styrke til å stå fast på løftene. La oss be for det ufødte barn. Er det noe Norge og Vesten trenger er det barn.
Så la oss vende oss til Gud, å bekjenne våre synder. Og vi trenger å gjøre det kollektivt som en nasjon.

|