Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røykere - hva gjør dere med sneipene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kaster dere sneiper på bakken?
Ja 15 21,43%
Nei 9 12,86%
Jeg røyker ikke, men vil se svarene. 46 65,71%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 18:21   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røykere - hva gjør dere med sneipene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du Mams - den avataren din... Er det en kattunge som ligger på ryggen, eller? Nå synes jeg plutselig det ser slik ut. Jeg har hele tiden gått rundt og trodd at det var en strandet og/eller flådd hvalross eller noe annet ekkelt.

Joda, det er nok en lite pusekatt skjønner du!

Gammel 09-05-07, 19:04   #22
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du Mams - den avataren din... Er det en kattunge som ligger på ryggen, eller? Nå synes jeg plutselig det ser slik ut. Jeg har hele tiden gått rundt og trodd at det var en strandet og/eller flådd hvalross eller noe annet ekkelt.

Det er en søt liten pusekatt som ligger på ryggen.

Gammel 09-05-07, 19:30   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er sikkert død.

Gammel 09-05-07, 20:33   #24
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Selsagt er ikke den søte pusen min død, den sover.
Når jeg var liten gikk jeg tur med katta til ei venninne med dukkevogna mi.
Den lå pent på ryggen med potene så videt over dynekanten.

Gammel 10-05-07, 09:39   #25
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Vi er såpass mye ute i skog og mark, på idrettsplasser med bikkjer, og i det hele tatt.
Tips: Skaff et lite sånt "reiseaskebeger". Jeg kjøpte et på fergen til Strømstad. Funker utmerket.
Jeg liker dårlig at folk kaster slikt på bakken. Jeg er nemlig en av dem som plukker dem opp når jeg ser dem.
Både med tanke på små barn, forsøplinga i seg selv, og hundene. Både våres og andres. ppfordrer:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 21:10   #26
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg røyker ikke, og jeg irriterer meg grenseløst over at folk får seg til å kaste sneipen på bakken. Stort sett er det jo sigaretter, og si hva dere vil, men de filtrene løser seg ikke opp av et regnskyll.

Jeg syns at sneiper bør medbringes, akkurat som hundebæsj. Hvis man på død og liv må røyke mens man går på gata får man sørge for å ha med en dertil egnet beholder for å putte søpla si i.

At det ikke finnes askebeger er en vannvittig dårlig unnskyldning. Det blir som å si at det er greit å kaste ispapir på bakken hvis man ikke finner en søppelkasse.

Forresten syns jeg mange av de askebegrene som står nesten gjør vondt verre. For folk gidder jo ikke slokke sigarettene sine en gang, så de ligger der og ryker i lang tid etterpå. Enkelte kjøpesentre har store askebegre rett ved inngangen, og jeg får rett og slett pusteproblemer når jeg passerer slike.

Røyking i det offentlige rom burde forbys, og kasting av sneiper burde bøtelegges!

Signerer denne jeg og. Også må jeg bare fortelle at det faktisk tar 20 år for filteret å fordufte fra naturen.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 08:02   #27
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er litt morsomt at det er 18 røykere, og 38 ikke-røykere som har vært innom pollen.

Gammel 11-05-07, 10:58   #28
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg synes det er litt morsomt at det er 18 røykere, og 38 ikke-røykere som har vært innom pollen.

Ja, det er kanskje flest ikkerøykere som irriterer seg over dette og har lurt på det samme.

Også er det kanskje ikke så mange her inne som røyker? (de aller fleste røykerene jeg kjenner i RL har i allefall slutta, og de få som fortsatt holder på strever for å slutte).

Gammel 11-05-07, 12:06   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Men jeg liker ikke at det er en overvekt av røykere som kaster sneipene på bakken.

Gammel 11-05-07, 12:20   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om de røykerne som kaster sneiper på bakken hadde likt at jeg foret ungene deres med sneiper.

Gammel 11-05-07, 14:14   #31
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lurer på om de røykerne som kaster sneiper på bakken hadde likt at jeg foret ungene deres med sneiper.

Det lurer jeg på også.

Gammel 14-05-07, 00:05   #32
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Stemte ja, men det er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg røyker sjelden på gaten, og da finner jeg helst en rist å kaste "jubben" nedi. Ellers blir det røyking på altanen vår, som vi har askebeger stående. Og på jobben har vi også altan med askebeger. (og vi bor i enebolig, så det er ingen naboer som blir sjenert av at jeg og gemalen røyker. Måtte bare si det siden det er mange som bor i blokk som klager over naboene som røyker :angrepsposisjon: )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 14:02   #33
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis min nabo er medlem her (noe jeg betviler) må du legge til enda ett alternativ; "jeg kaster dem i hagen til naboen". (Med andre ord til MEG!)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.