|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Noen av beboerne er skikkelig vinteridrettinteressert så jeg går ut i fra at tv på stua blir stående på slik at jeg tilfeldigvis kan få med meg ett og annet. :ikke interessert:
|
|
|
#62 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg er helt overbevist om at jeg får med meg endel av det mest spennende i OL selv om jeg er på jobb ja. Jobber med stort sett bare sportsgale mannfolk.
|
|
|
#64 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Vi har storskjerm som er ordnet til. Den kommer sikkert til å stå på en del. Så samles vi der under innspurtene.
|
|
|
#65 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg kan og jeg skal. Men det blir ikke konstant, blir vel mest innspurter og sånt.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nei, men vi hører på radio. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
snur
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg jobber ikke så jeg skal se et aller meste
|
|
|
#68 |
|
koko
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Elevene er 8 og sikkert middels interessert, og uansett har vi såpass mye vi skal gjennom i timene at det ikke er mye tid til feks OL.
|
|
|
#69 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?I teorien kan jeg sikkert sette på nett-tv og se på deler av sendingene, i praksis kommer jeg nok ikke til å gidde.
|
|
|
#70 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Se tv på jobb? Tror ikke det, nei!
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Tja, det står ofte på noen storskjermer her og der på campus, og det er som regel aksept for å stikke og se en innspurt. Vi har hatt på storskjerm på fredagskaffe eller lunsjer og sånt tidligere, men å sitte og se på hele dagen er selvsagt ikke greit. Vi har ikke tid heller, og mange møter, kurs osv.
|
|
|
|
#73 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg tipper TV-en står på i fellesområdet, slik den pleier under sånne begivenheter. Jeg pleier å avstå.
|
|
|
#74 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Tja både og.
|
|
|
#75 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Storskjerm står på i kantina under herrestafetten og et par andre innspurter. På jobben hos oss har de fleste som er på huset det sånn at de har ansvar for sine oppgaver og kan gjøre dem når det passer. Så det er relativt kompatibelt.
|
|
|
|
#76 |
|
Epikur
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nei, jeg skal selvsagt ikke se på OL i arbeidstiden.
|
|
|
#78 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Jeg vurderte også å boikotte, men det ble litt innholdsløst siden jeg uansett knapt ser på.
|
|
|
#79 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Sorry, HV, men "mine ansatte"?
|
|
|
#80 |
|
Epikur
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Haha, ja, det ble litt arkaisk. Men nei, ikke noe OL. Jeg har en haug med studenter som jeg er sjef for som jobber på timebasis med punching og det kommer ikke på tale. Og ellers, nei. Men de får høre på radio.
|
![]() |
|
|