|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Ut med lommelykter og refleks? Brettspill? Liten plass gjør ikke noe, det er jo uformelt og kort tid foreldrene skal være der. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?
Kan dere ikke bake og/eller spille brettspill på kjekken og stue? Evt. være ute? Her jeg bor har familier generelt liten boltreplass (leiligheter på 60 kvadrat er vanlig), men vennegrupper har blitt gjennomført for det.
|
|
|
#63 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Vi får prøve brettspill eller noe, evt. sende dem ut. Problemet er jo at det er et H**** drittvær ute nå, med blanding av pøsregn og pøsslaps, hvorpå det er fryktelig vått og ukoselig. Men det kan jo endre seg til da selvsagt - skal høre litt med poden også, om hva han synes.
|
|
|
#64 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Kaffen er grei; 60 gr pr liter vann.
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Skal foreldra inviterast inn på kaffe, altså?
|
|
|
#66 |
|
www.bomulls.no
|
Hos oss er det kommet skriv med inndeling av grupper og en regel om at det skal vare i 2.5-3 timer, hvorpå foreldrene skal komme den siste halvtimen på kaffe og prat. Det er nok forskjellig fra sted til sted.
|
|
|
#68 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Det er nok veldig forskjellig ja. Vi har ingen foreldregreie hos oss og ungene er i 2 timer. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Siste vennegruppen i fjor hadde vi ute i skogen, med bål, pølser og pinnebrød. Stor suksess.
|
|
|
|
#70 |
|
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Hvorfor må du lage kaffe? Vi drikker ikke kaffe, så de som kommer til oss må drikke te - evt. pulverkaffe hvis jeg er i det snille hjørnet. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg må aldeles ikke, jeg bare vet at de foreldrene som kommer er glad i kaffe, så det var i grunnen bare for å servere noe "alle" liker. Men jeg setter heller bare frem litt Farris tenker jeg og/eller saft til de som vil ha. Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for å legge opp til litt baking, så kan det som bakes også serveres til foreldrene.
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Høres ut som det blir bra, Bomull!
|
|
|
#73 |
|
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?God plan, Bomull! Jeg har gjort noe lignende selv. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
flisespikker
|
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Hvis du har kaffetrakter, men ikke kan lage kaffe, er det ikke verre enn å be den første kaffedrikkeren som dukker opp om å sette på.
|
|
|
#75 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vennegrupper - hva gjør en liksom?Vi skal starte med vennegrupper nå! Gleder meg!! |
|
|
|
![]() |
|
|