Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

To Russia With Love

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-14, 09:58   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To Russia With Love

Bli med på denne kampanjen. Del videre med dine venner.

Sitat:

Amnesty og Dagbladet går sammen om en kampanje for å sette søkelys på brudd på menneskerettighetene i Russland.

http://torussiawithlove.no/

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 10:07   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Russia With Love

Har fargelagt min del av Russland.

Gammel 06-02-14, 15:05   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en liten prikk i sørøst.

Gammel 06-02-14, 15:21   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargelagt min del!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 15:24   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 06-02-14, 15:28   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner forresten at jeg er så opprørt i forkant av dette OLet, at jeg vurderer å droppe å se på noe som helst fra sendingene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 16:06   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fin måte å si fra på! Jeg har fargelagt.

Gammel 06-02-14, 16:38   #8
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fargelagt jeg også.

Gammel 06-02-14, 16:44   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lov å være sketisk håper jeg? Ideen er muligens god (eller akkurat det må jeg visst tenke over om jeg er enig med meg selv i), men språkbruken er spesiell, synes jeg. "Tell Putin the world supports equality." Vel, om dette kartet fylles 100 %, er faktum at det er mange land i verden der homofile diskrimineres og det er akseptert av majoriteten.

Poenget er vel at vi mener Russland beveger seg i feil retning. Denne kampanjen har litt for mye Dagbladetoverskrift for min del.

Gammel 06-02-14, 18:58   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fargelagt.

Gammel 06-02-14, 21:03   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er lov å være sketisk håper jeg? Ideen er muligens god (eller akkurat det må jeg visst tenke over om jeg er enig med meg selv i), men språkbruken er spesiell, synes jeg. "Tell Putin the world supports equality." Vel, om dette kartet fylles 100 %, er faktum at det er mange land i verden der homofile diskrimineres og det er akseptert av majoriteten.

Poenget er vel at vi mener Russland beveger seg i feil retning. Denne kampanjen har litt for mye Dagbladetoverskrift for min del.

Jeg tenkte tanken selv, noen. Men saker som denne brenner jeg for, så da får det bare være.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:12   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg tenkte tanken selv, noen. Men saker som denne brenner jeg for, så da får det bare være.

Enig. Intensjonen er så god at jeg svelger litt metodegruff.

Gammel 06-02-14, 22:04   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Enig. Intensjonen er så god at jeg svelger litt metodegruff.

Jeg gikk og tenkte på denne da jeg gikk hjem i dag, og som Amnestymedlem er jeg faktisk litt skuffet over Amnesty som har dette samarbeidet med Dagbladet. Det denne kampanjen kan gi er mange klikk på Dagbladet.no. Jeg er helt sikker på at Dagbladet er med på dette mye pga. reklameeffekten. Ut over det - hvilken betydning får den?

Hvis Dagbladet virkelig ønsket å gjøre noe i forhold til dette hadde de boikottet hele OL og brukt plassen til å skrive om menneskerettighetssituasjonen i Russland. De skriver sikker om det siste innimellom, men de er mye mer opptatt av å rapportere viktige "sportslige" hendelser som sår hals på norske utøvere, siste nytt om kjæresten til en skiskyter, nytt om fordøyelsen til det svenske skilandslaget og ikke minst lage plass til puppebildet Ronaldos kjæreste har lagt ut en eller plass i forbindelse med lekene.

Niks, denne kampanjen blir litt feil for meg.

Gammel 06-02-14, 22:10   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg gikk og tenkte på denne da jeg gikk hjem i dag, og som Amnestymedlem er jeg faktisk litt skuffet over Amnesty som har dette samarbeidet med Dagbladet.

Jeg kan signere alt du sier her, men velger likevel å overse metoder til fordel for budskap og intensjoner.

Gammel 07-02-14, 23:02   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fargelagt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.